«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

افزایش قیمت نفت پیش از نشست اوپک پلاس

بهای نفت به دنبال مذاکرات اوپک و متحدانش برای کاهش تولیدات نفت و تمدید توافق اوپک پیش از نشست هفته جاری افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت به دنبال مذاکرات اوپک و متحدانش برای کاهش تولیدات نفت و تمدید توافق اوپک پیش از نشست هفته جاری افزایش پیدا کرد.

شاخص نفت برنت 13 سنت رشد داشته و به 61 دلار 5 سنت در هر بشکه رسید و نفت وست تگزاس اینترمیدیت با افزایش 16 سنت به ازای هر بشکه نفت 56 دلار 16 سنت معامله شد.

به گفته ی منابع آگاه، اوپک و متحدانش (اوپک پلاس) در خصوص تمدید توافق اوپک تا ماه جون 2020و کاهش آن به میزان 400 هزار بشکه در روز گفتگو می کنند.

مارگارت یانگ، تحلیلگر بازار نفت نوشت، بهای نفت اندکی امروز تغییر کرد و به نظر می رسد که معامله گران چشم انتظار کاهش 400 هزار بشکه ای توافق اوپک پلاس هستند.نمایندگان اوپک در روز پنجشنبه طی نشست وین گفتگو خواهند کرد و متحدانش در روز جمعه با یکدیگر ملاقات می کنند.

پیش بینی می شد که عربستان سعودی پیش ازعرضه اولیه سهام آرامکو به دنبال یک شگفتی مثبت در بازار باشد. علاوه براین، نگرانی ها در خصوص احتمال پایان یافتن مذاکرات تجاری چین و آمریکا برای توقف جنگ تجاری 17 ماهه بازار نفت را تحت فشار قرار داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189013
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه