تاخیر در پرداخت تسهیلات نقدی خودروسازان

افزایش چالش بیشتر در صنعت خودرو

پیرامون پیگیری های مسرانه کمیسیون های مربوطه مقرر گشت تسهیلات یک هزار میلیاردی به دو شرکت خودروساز اعطا گردد اما متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده است.

به گزارش میهن صنعت عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب مصوبه اعطای تسهیلات نقدی به دو شرکت بزرگ خودروسازی به منظور فائق آمدن بر معضلات کمبود نقدینگی ، گفت: پیرامون پیگیری های مسرانه کمیسیون های مربوطه مقرر گشت تسهیلات یک هزار میلیاردی به دو شرکت خودروساز اعطا گردد اما متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده است.

حجت السلام علی اکبر ناصری ضمن ابراز امیدواری در خصوص رفع چالش های پیش روی صنایع خودرو و قطعه سازی به واسطه پرداخت تسهیلات مصوب شده، افزود: در همین راستا مقرر گشته تا شرکت های خودروساز نیز بخشی از سهام خود را واگذار نمایند .

وی با بیان اینکه اجرایی شدن مصوبه مذکور با اندکی تاخیر همراه بوده ، اذعان داشت: به تعویق انداختن پرداخت تسهیلات مصوب شده به خودروسازان ثمره ای جز افزایش چالش ها و مشکلات در صنایع خودرو و قطعه سازی نخواهد داشت به طوریکه روز به روز بر میزان مشکلات این واحدهای صنعتی می افزاید.

نماینده مردم بابل در خانه ملت  در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو خاطرنشان کرد: امیدواریم مطالبات شرکت های خودروساز در سایه دریافت تسهیلات نقدی خودروسازان ، پرداخت شود و همین امر زمینه رشد و توسعه را برای این واحدهای صنعتی به ارمغان آورد.

ناصری در پایان ضمن تاکید بر ضرورت حفظ اشتغالزایی در صنایع، گفت: قطعه سازان و خودروسازان در سایه ادامه فعالیت می توانند ضمن حفظ اشتغالزایی در کشور، از طریق عرضه محصولات با کیفیت، افزایش سطح رضایتمندی را در میان مشتریان و خریدارن حاصل نمایند.
 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3680
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه