میهن صنعت :

افزایش کرایه تاکسی‌ در شورای شهر سبزوار تصویب شد

میهن صنعت : سبزوار- خبرگزاری مهر: اعضای شورای شهر سبزوار با اکثریت آرا لایحه افزایش کرایه انواع تاکسی‌های این شهر را تصویب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از مهر، اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار در شصت و هشتمین جلسه رسمی و علنی با افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های این شهر موافقت کردند.

بر اساس این مصوبه اخذ کرایه از مسافرین  توسط تاکسیمتر محاسبه می شود بنابراین  تاکسی تلفنی‌های سبزوار باید به تاکسیمتر تجهز شوند.

همچنین مسئولیت حسن اجرای لستفاده از تاکسیمتر در تاکسی ها بر عهده مدیر عامل سازمان و این مسئولیت در تاکسی تلفنی ها بر عهده مدیر این شرکت ها سپرده شد. 

نرخ تصویب شده برای ورودی تاکسی های گردشی پیکان و پراید 200 تومان و به ازاء هر 200 متر 16 تومان به مبلغ ورودی اضافه خواهد شد.

ورودی تاکسی های پژو و سمند هم 230 تومان تعیین که به ازاء هر 200 متر 22 تومان به مبلغ ورودی اضافه می شود.

ورودی تاکسی بی سیم 1200 تومان  تصویب شد که به ازاء هر 200 متر 50 تومان افرایش خواهد یافت.

کرایه جابجائی مسافرین از پایانه مسافربری تا محدوده خیابان اسرار یا نقاط مختلف در غرب شهر 3هزار تومان و کرایه از پایانه تا نقاط شرق شهر 3هزار و 500 تومان تصویب شد.

همچنین کرایه از پایانه تا توحید شهر 5هزار تومان، پایانه تا جلو درب دانشگاه حکیم 5هزارو 500 تومان و داخل پردیس هم 6هزار تومان تعیین شد.

اعضای شورای سبزوار همچنین تاکسی تلفنی ها را مجاب کردند تا خودروهایشان را به تاکسیمتر تجهیز کنند. ورودی تعیین شده برای این تاکسی ها هزار تومان و به ازاء پیمودن هر 200 متر 50 تومان به آن اضافه می شود.

منتخبین مردم با افزایش 20 درصدی برای سرویس دهی از ساعت 22 تا 6  تاکسی های گردشی داخل شهر، پایانه، بی‌سیم و تلفنی نیز موافقت کردند.

کرایه 24 ساعته جابجایی مسافرین از فرودگاه تا میدان شهید بهشتی 6هزار تومان و تا توحید شهر 9هزار تومان مشخص شد.

این مصویه پس از تائید کارگروه انطباق فرمانداری اجرای خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=49083
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه