نعمت بخش در‌گفتگو‌ با میهن صنعت عنوان‌کرد:

افزایش کیفیت و رضایت مشتری در گرو اجرای تنظیم سند راهبرد کیفیت

اولین روز پنجمین کنفرانس مدیریت کیفیت در حالی به کار خود پایان داد که گفت و گوهای خوبی در خصوص تنظیم سند راهبرد کیفیت خودرو صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اولین روز پنجمین کنفرانس مدیریت کیفیت در حالی به کار خود پایان داد که گفت و گوهای خوبی در خصوص تنظیم سند راهبرد کیفیت خودرو صورت گرفت.
احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان در حاشیه این کنفرانس به خبرنگار میهن صنعت گفت: کنفرانس کیفیت پس از 12 سال تشکیل شد و با توجه به اهمیت موضوع و تشکیل جلسه گفت و گوی امروز امیدواریم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
وی در ادامه افزود: سرفصل های تنظیم سند راهبرد کیفیت در صنعت خودرو در جلسه امروز با حضور کارشناسان این حوزه و خبرنگاران مشخص گردید و از مهمترین آن می توان به موضوع طراحی، تربیت نیروهای متخصص و همچنین خروج صنعت خودرو از بنگاه داری سیاسی و … اشاره کرد.


نعمت بخش با توجه به استانداردهای مطرح شده در صنعت خودرو افزود: قطع به یقین بسیاری از مسائل در حوزه کیفیت صنعت خودرو، تاثیرات مستقیم و یا غیر مستقیم خواهد داشت اما امیدواریم با ادامه روند پیش رو در تنظیم سند راهبرد کیفیت خودرو و همچنین اجرایی کردن آن، به هدف نهایی که همان افزایش کیفیت و رضایت مردم از صنعت خودرو می باشد، دست یابیم.
نعمت بخش در پایان بیان داشت : یکی از فاکتورهای رشد کیفیت در صنعت، همکاری و مشارکت مردم در طرح های این چنینی می باشد. به عنوان مثال در صنعت خودرو که ما نیز در حال تنظیم سند راهبرد کیفیت آن هستیم خریداران می بایست به تمام حق و حقوق خود واقف باشند چرا که این مهم تولیدکنندگان را متعهد به تولید محصول باکیفیت خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=93786
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه