میهن صنعت:

افزایش گسترده عرضه “بنزین یورو 4 “در کلانشهرها / در صورت افزایش تولید بنزین پاک در داخل، واردات محدود شده و در نهایت متوقف می‌شود

میهن صنعت: کاظمی، از عرضه بنزین یورو 4 وارداتی در شهرهای اهواز و مشهد خبر داد و گفت: بنزین یورو 4 در کلانشهرهای تهران، کرج و اراک همچنین تبریز نیز عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عباس کاظمی در گفتگویی با اشاره به اینکه، بخشی ازواردات بنزین یورو 4، در شهر اهواز توزیع می شود اظهار داشت: در صورت امکان برای انتقال از طریق خطوط لوله، در شهر مشهد نیز بنزین یورو 4 وارداتی توزیع خواهد شد.
 
وی ادامه داد: واردات بنزین یورو 4 موقتی است و در صورت افزایش تولید بنزین پاک و یورو 4 در پالایشگاه های داخلی، واردات بنزین یورو 4 محدود شده و در نهایت متوقف می شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی افزود: با بهره برداری از طرح های تولید بنزین یورو 4 در پالایشگاه های کشور، بنزین توزیعی در شهرهای اهواز و مشهد از محل تولید داخلی تامین خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است با افزایش تولید بنزین یورو 4 در کشور و همچنین واردات این نوع بنزین، در تعداد دیگری از کلانشهرها از جمله اصفهان، اهواز و مشهد نیز بنزین یورو 4 عرضه شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بنزین یورو 4 در کلانشهرای تهران، کرج و اراک همچنین تبریز عرضه می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=53527
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه