مدیر عامل سایپا :

افزایش ۲۰ درصدی تولیدات سایپا در سال آینده / ساینا اتوماتیک وارد بازار خواهد شد

در مراسم ورود به بازار خودرو CS35 مدیر عاول سایپا از ورود یک خودرو جدید ساخت سایپا، خودروی ساینا اتومات و افزایش 20 درصدی تولیدات سایپا در سال آینده خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در مراسم ورود به بازار خودروی CS35 که توسط سایپا کاشان توسعه و تولید شده است مدیر عامل شرکت سایپا، دکتر مهدی جمالی خبرهای جدیدی برای مردم داشت.

جمالی در ابتدای صحبتهایش از مسئولان توسعه محصول سایپا کاشان برای تولید محصول CS35 قدردانی کرد و سپس افزود : 1 سال پیش اعلام کردیم برنامه های آینده شرکت سایپا طوری تنظیم شده است که در آینده به آن افتخار خواهیم کرد.
وی ادامه داد : امروز به همت شما عزیزان وضعیت شرکت بسیار امیدوار کننده است و هر روز باید منتظر خبر های جدید و خوب از شرکت بود. امروز تولید 2000 به عنوان عدد پایه تلقی می شود و این در حالی است که تصور آن هم در ماه های گذشته سخت بود و این رقم در پایان سال به 600 هزار خواهد رسید.
مدیر عامل سایپا اضافه کرد : امروز قرارداد های خارجی مناسبی منعقد شده است و انتخاب شریک های خارجی به دست ما افتاده است و ما در رقابت انتخاب توسط شرکت های خارجی هستیم. قرارداد سیتروئن قطعی شده است و با خودروساز های چینی مذاکرات در حال پیگیری است.
جمالی با بیان این که در کمتر از 1 سال اخیر محصولات متنوعی وارد بازار کرده ایم افزود : بعد خودروی cs35 تا پایان سال جاری خودرو جدید سایپا با طراحی این شرکت به بازار عرضه خواهد شد و خودرو ساینا نیز تا پایان سال به صورت اتومات عرضه خواهد شد.

جمالی در ادامه صحبت هایش افزود برنامه های شرکت در سال آینده 20 درصد افزایش تولید خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=88650
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه