میهن صنعت :

افزایش 6 میلیون تومانی قیمت ام.وی.ام 315 در بازار

کاهش عرضه و برهم خودرن تعادل در بازار خودروهای داخلی منجر به چرخش بازار و افزایش تقاضا برای برخی دیگر از خودروها شده است به طوری که افزایش تقاضا، اختلاف قیمت شرکت و بازار این خودروها را میلیونی کرده است.


به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، کاهش عرضه و برهم خودرن تعادل در بازار خودروهای داخلی منجر به چرخش بازار و افزایش تقاضا برای برخی دیگر از خودروها شده است به طوری که افزایش تقاضا، اختلاف قیمت شرکت و بازار این خودروها را میلیونی کرده است.
یکی از خودروهایی که طی یک ماه اخیر با افزایش چشمگیر تقاضا روبرو شده و قیمت آن در بازار روند افزایشی به خود گرفته است خودرو ام.وی.ام 315 مدیران خودرو است که طی این مدت با افزایش 6 میلیون تومانی قیمت در بازار مواجه شده است.
در حالی که بهای شرکتی این خودرو حدود 18 میلیون تومان است، هم اکنون خودرو ام.وی.ام 315 در بازار با قیمت حدود 24 میلیون تومان معامله می شود که این آمار حاکی از اختلاف 6 میلیون تومانی قیمت شرکتی و بازار این خودرو است.
خودرو ام.وی.ام 315 محصول جدید مدیران خودرو است که از ابتدای سال جاری روانه بازار ایران شده است. این خودرو دارای موتوری با قدرت ۱۰۹ اسب بخار و سیستم ترمز آن ای.بی.اس و ای.بی.دی بوده و دارای کیسه هوا برای راننده و سرنشین است. این خودرو در ایران در دو مدل صندوق دار و بدون صندوق ارائه می شود.
فالوین 2 یا همان ام.وی.ام 315 خودرویی با سبک اسپرت و ظاهری شیک و ماشینی مخصوص خانواده است. این خودرو که از رده خودروهای جمع و جور است، در خط تولید چری جانشین کوین (Cowin) شد و بنظر می رسد که در طراحی از خودرو پژو 206 الهام گرفته است.
از همان ابتدا کارشناسان این خودرو را به عنوان رقیبی جدی برای پژو 206 در ایران مطرح کردند. تا کنون 200 دستگاه از ام.وی.ام 315 توسط شرکت واردکننده در بازار عرضه شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2337
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه