میهن صنعت :

افزایش 7 برابری سرمایه گذاری ها در پایتخت

میهن صنعت : معاون مالی و اداری شهرداری تهران با اشاره به روند رو به رشد سرمایه گذاری های بخش خصوصی در پایتخت، از 7 برابر شدن سرمایه گذاری ها طی دوره اخیر مدیریت شهری خبر داد و گفت: تنها در دو سال گذشته، بیش از 13 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و مشارکت ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حسین محمد پورزرندی با اعلام این خبر افزود: حجم سرمایه گذاری های بخش مشارکت های مردمی و بخش خصوصی از زمان تاسیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری تا دو سال اخیر، چشمگیر نبود اما طی دو سال اخیر با افزایش سرمایه گذاری ها را شاهد بودیم که توسعه بیشتر اجرای طرح های عمرانی تهران را رقم زده است.

وی اظهارداشت: در سال گذشته 14 قرارداد مشارکتی از بین ده ها طرح پیشنهادی به تصویب سازمان سرمایه گذاری رسید که حجم ریالی این سرمایه گذاری ها به 38 هزار و 890 میلیارد ریال رسید.

به گفته معاون شهردار تهران، بالغ بر 5 میلیون متر مربع طرح عمرانی مشارکت در سال گذشته در تهران آغاز شد که در کاربری های مختلف تجاری، اداری، تفریحی، پارکینگ و … نیازهای شهر تهران را بر طرف می کند.

پورزرندی افزایش سرمایه گذاری های مشارکتی در شهر تهران را نشانه افزایش اعتماد سرمایه گذاران به عملکرد شهرداری تهران و سرمایه گذاری در این شهر دانست و تاکید کرد: توفیقات مالی شهرداری تهران در بخش سرمایه گذاری توام با شفافیت مالی شهرداری در چگونگی اجرای سرمایه گذاری ها بوده که در تاریخ عملکردی شهرداری تهران بی نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون حجم بالایی از پروژه های مشارکتی در شهر تهران در حال انجام بوده که "شهربازی هزار و یک شهر، نمایشگاه شهر آفتاب، فاز دوم پروژه برج میلاد" از جمله آنهاست.

منبع:مهر

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19144
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه