میهن صنعت :

افزایش 72 درصدی تولید خودرو تیبا درسایپا

میهن صنعت : تولید خودرو تیبا در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 72 درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودرو تیبا محصول شرکت سایپا توانسته با داشتن ویژگی هایی چون رقابتی پذیر بودن، بهره گیری از تکنولوژی مدرن و به روز، قابلیت های ایمنی، گستردگی خدمات پس از فروش و زیبایی خاص خود نظر علاقمندان به خود را جلب کند.

بر اساس این گزارش سایپا توانسته در طول 8 ماه سپری شده از ابتدای سال تا کنون 29 هزار خودرو تیبا تولید و وارد بازار کند. این درحالی است که در سال 91 مجموعا 12 هزار دستگاه از این نوع خودرو در سایپا تولید و به بازار عرضه شده است که نشان دهنده افزایش علاقمندان به این خودرو در بازار است.

بر همین اساس پروژه تولید 800 دستگاه خودرو تیبا در روز در گروه خودروسازی سایپا در حال آغاز شدن است که این موضوع نوید تولید 280 هزار خودرو در سال را خواهد داد و قطعا به نیاز مشتریان پاسخ مناسبی داده خواهد شد.

تیبا 2 مدل جدید این خودرو در انتهای سال جاری وارد بازار خواهد شد و بر اساس گفته مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا از سال آینده تیبا به مرور جایگزین محصول X100 از شرکت سایپا خواهد شد. 

گفتنی است فیس لیفت(تغییر شکل یافته) این خودرو با عنوان تیبا2 مدت زمان کوتاهی است که رونمایی شده و در این مدت توانسته نظر علاقمندان به خودرو های هاچ بک را به خود جلب کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=34377
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه