وزیر کشور تأکید کرد

اقتصاد مقاومتی عامل وحدت و انسجام جامعه

وزیر کشور با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی شاخصه‌ای علمی به شمار می‌رود، گفت: این مهم موجب وحدت، همدلی، همگرایی و انسجام در میان مردم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش شورای اسلامی و دهیاری‌ها که ظهر روز پنج‌شنبه در آمفی‌تئاتر شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: زحمات و تلاش‌های فراوانی در دوران جنگ و انقلاب انجام‌شده که همه آن‌ها مسئولیت‌زا است و باید بدانیم کجا ایستاده‌ایم و عقبه و گذشته‌مان چه بوده است.
 
وزیر کشور با اشاره به اینکه این بار مسئولیت همچون دیگر مسئولیت‌ها نیست، تصریح کرد: ما امروز مسئولیت اجتماعی، تاریخی، دینی و الهی داریم و این‌گونه نیست که بر روی صندلی خود تکیه داده و فکر کنیم که به‌سادگی پاسخگوی ملت شریف ایران هستیم.

 وی افزود: ما دائم در رصد مردم هستیم و باید خود را در محضر خدا ببینیم چرا که همه در روز معاد و قیامت باید در مقابل پروردگار پاسخگوی مسئولیت‌های خود باشیم.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تلاش‌های فراوانی برای تحقق و برپایی حکومت اسلامی ایران داشتند، خاطرنشان کرد: ایشان با هدایت، معنویت، صلابت، استواری، درایت، تیزبینی، شجاعت و اعتماد به مردم این انقلاب را رهبری کردند.

وزیر کشور با بیان اینکه برپایی و انجام این انقلاب قابل پیش‌بینی نبود و حتی پس از پیروزی نیز خیلی از دشمنان بر این باور بودند که انقلاب پا بر جا نمی‌ماند اضافه کرد: به همین سبب دشمنان جنگ نابرابر ایران و عراق را به راه انداختند تا شاید این انقلاب شکست بخورد اما این در حالی است که ما در زیر سایه لطف پروردگار و با هدایت‌ها امام خمینی(ره) هرروز آب‌دیده‌تر و محکم‌تر از قبل شدیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما مسئولان به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم منتخب مردم ایران هستیم تصریح کرد: مردم بر گردن ما حق‌دارند. ما باید با ارائه کار خوب پاسخ آن‌ها را بدهیم و گرنه قطعاً روزی شرمنده مردم خواهیم شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به ملت شریف را به ما عنایت کرده است و ما نیز باید شکرگزار این نعمت باشیم، گفت: معنای شکرگزاری کار بی‌منت با بالاترین کیفیت و اثربخشی است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امروزه ایران به‌عنوان یک کشور مستقل در دنیا مطرح است، خاطرنشان کرد: همه دنیا می‌دانند که این استقلال مبتنی بر توانمندی‌های مردم ایران بوده و به‌عنوان الگوی حکومت دینی مطرح‌شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان با ایجاد فرقه‌های انحرافی سعی در برهم زدن وضعیت کنونی کشور دارند چراکه  اکنون دوست و دشمن معترف به امنیت پایدار حاکم بر کشور هستند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه دشمنان خصومت خود را تا زمانی که مردم و دولت پیرو خط ولایت‌فقیه هستند ادامه خواهند داد، تصریح کرد: اگر مردم و دولت پشتیبان نظام باشند دشمنان کاری از پیش نمی‌برند.

وی افزود: رهبری واحد سبب شده برداشتی واحد از انقلاب داشته باشیم و تاکتیک‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری موجب حفظ عزت و سرافرازی ملت شده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: همان‌گونه که اندیشه امام خمینی(ره) دنیا را تکان داد، مجموع اندیشه‌های مدیران استانی نیز باید استان قزوین را تکان دهد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=88797
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه