میهن صنعت:

الهلال عربستان مقابل طلایی پوشان اصفهان کم آورد/ تراکتور در خاک قطر صدر نشین شد

میهن صنعت: در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی دو نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت برتری سپاهان و تساوی بدون گل تراکتور سازی را به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی دو نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن برتری سپاهان و تساوی بدون گل تراکتور سازی بود.

*** لخویا قطر0-0تراکتورسازی

جدال تراکتورسازی با صدرنشین لیگ قطر تیم فوتبال لخویا قطر در گروه c  از ساعت 19 در ورزشگاه خانگی‌اش با تیم فوتبال تراکتورسازی ایران پیگیری شد.ترکیب تراکتورسازی:

حامد لک، محمد نصرتی، محمد ابراهیمی (نوید خوش‌هوا-90)، مرتضی اسدی، مهدی کیانی، جواد کاظمیان (میثم بائو-66)، حبیب گردانی، فرشاد احمدزاده (مسعود ابراهیم‌زاده-81)، سعید دقیقی، میلاد فخرالدینی و مهدی کریمیان

سرمربی: تونی اولیویراشاگردان تونی اولیویرا در  نیمه اول عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و لی گلی بین دروازه ها رد و بدل نشد.ابراهیمی در دقیقه 25 یک بار توپ را به تیرک دروازه میزبان زد.

همچنین لخویا در دقیقه 16 صاحب ضربه پنالتی شد که سپاستین توپ را به بیرون زد. در ادامه نیز روی ضربه ایستگاهی ولادیمر در دقیقه 30 توپ را به تیرک دروازه حامد لک زد به این ترتیب در پایان نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازی در این نیمه کارت زرد دریافت کرد.در نیمه دوم بازی بیشتر در اختیار لخویا بود و چندین حمله روی دروازه نماینده ایران داشت که با واکنش‌های خوب حامد لک اجازه گلزنی به نماینده قطر نداد. در دقیقه 59 لخویا به گل رسید که کمک داور آفساید بازیکن این تیم را اعلام کرد و آن را مردود دانست. در پایان نیز دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

حامد لک از تراکتورسازی در این نیمه کارت زرد دریافت کرد. محمد نصرتی نیز از تراکتورسازی در دقیقه 89 از زمین مسابقه اخراج شد. تراکتورسازی در دیدار اول خود نیز با 10 نفره شدن و اخراج علی کریمی روبرو شده بود.تراکتورسازی با این تساوی 4 امتیازی شد و به صدر جدول راه یافت.

سرانجام این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

***سپاهان ایران 3-2 الهلال عربستان

تیم فوتبال سپاهان از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر یک به سود الهلال به پایان رسید.ترکیب تیم سپاهان؛

رحمان احمدی، هادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، حسین پاپی، محرم نویدکیا، اروین بلوکو، علی حمودی، یعقوب کریمی (از دقیقه 55 جواهیرسوکای) و مهدی شریفی

سرمربی: زلاتکو کرانچاردر دقیقه 17 پاس خوب محرم نویدکیا درون محوطه جریمه الهلال عربستان به مهدی شریفی رسید و این مهاجم با یک ضربه دقیق در موقعیت تک به تک گل سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 29 الهلال روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر کاسیکو به گل مساوی رسید.



در دقیقه 32 بر اثر اشتباه مسلم رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گل دوم الهلال به ثمر رسید و  نوت تیاگو ضربه کرنر به طور مستقیم وارد دروازه سپاهان شد.

بنجامین داور استرالیایی مسابقه به عبدالله الزوری و دیاگو از الهلال کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم با حملات سپاهان آغاز شد و زردپوشان اصفهانی برای جبران شکست به میدان آمده بودند.

در دقیقه 69 بازیکنان و مربیان سپاهان معتقد بودند که داور باید برای آنها یک پنالتی می‌گرفت.

در دقیقه 71 ضربه کاشته امید ابراهیمی با اختلاف از بالای دروازه الهلال به بیرون رفت.در دقیقه 73 مهدی شریفی پشت محوطه جریمه الهلال صاحب توپ شد که شوت از راه دور او به زیبایی تبدیل به گل دوم و مساوی سپاهان شد.

در دقیقه 79 توپ به دست مدافعان الهلال برخورد کرد و داور یک ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام کرد که هادی عقیلی این ضربه را از دست داد و پنالتی عقیلی به اوت رفت.

در دقیقه 90 شوت از پشت محوطه جریمه جواهیر سوکای گل سوم سپاهان را به ثمر رساند تا زردپوشان ایرانی اولین برد خود را در آسیا کسب کنند و با سه امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند.

در دقیقه 17 پاس خوب محرم نویدکیا درون محوطه جریمه الهلال عربستان به مهدی شریفی رسید و این مهاجم با یک ضربه دقیق در موقعیت تک به تک گل سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 29 الهلال روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر کاسیکو به گل مساوی رسید.

در دقیقه 32 بر اثر اشتباه مسلم رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گل دوم الهلال به ثمر رسید و  نوت تیاگو ضربه کرنر به طور مستقیم وارد دروازه سپاهان شد.

بنجامین داور استرالیایی مسابقه به عبدالله الزوری و دیاگو از الهلال کارت زرد نشان داد

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921221001439#sthash.gcyyHwpc.dpuf


گفتنی ست،تیم‌های عربی همواره در حاشیه سازی سرآمد هستند براین اساس رییس باشگاه الهلال عربستان در اظهار نظری جالب بیان کرده که ما با ایرانی‌ها مشکل داریم. کوهیون چین، چوی مین بیونگ و کانگ دوجون از کره جنوبی داوران این بازی بودند.ناظر بازی از کشور مالدیو و ناظر داوری از کشور هند برای این بازی بودند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=44471
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه