«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

ال جی ولوت در آستانه ورود به بازار اروپا

گوشی هوشمند ال جی ولوت در اوایل ماه جاری رونمایی و روانه بازار کره جنوبی شد و حالا نوبت به عرضه آن در بازار اروپا رسیده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، گوشی هوشمند ال جی ولوت در اوایل ماه جاری رونمایی و روانه بازار کره جنوبی شد و حالا نوبت به عرضه آن در بازار اروپا رسیده است. نام این گوشی هوشمند در سایت نمایندگی ال جی در ایتالیا ذکر شده و هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان دقیق و یا قیمت آن در دسترس نیست و به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور جزئیات آن منتشر شود.

گوشی هوشمند ال جی ولوت برای این شرکت کره ای از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با الهام از طبیعت طراحی شده است. صفحه نمایشگر 6.8 اینچی این محصول ال جی از نوع اولد بوده و از سه دوربین عقب برخوردار است که چیدمان و نحوه قرارگیری دوربین ها با عنوان "دوربین به‌فرم قطره‌ی باران" شناخته می شود. دوربین های عقب به ترتیب 48، 8 و 5 مگاپیکسلی بوده و به علاوه از یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی نیز بهره می برد و از دیگر ویژگی های آن می توان به رزولوشن FHD+ و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

باتری 4,300mAh، چیپست اسنپدراگون 765G کوالکام و جک هدفون، حافظه داخلی128GB و 8GB رم و همچنین شارژر وایرلس 9W را به دیگر قابلیت های آن اضافه کنید. شرکت ال جی صفحه نمایشگر دو گانه و قلم این مدل را نیز می فروشد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=196171
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه