میهن صنعت:

اما و اگرهای توقف تولید پراید!

تولید پراید در حالی وارد دهه جدیدی زندگی خود می‌شود که برای چندمین بار اخبار مختلفی از توقف تولید این خودرو شنیده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  رئیس پلیس راهور کشور در مصاحبه‌ای عنوان کرد که پراید از سال آینده پلاک نخواهد شد و خودروساز مربوطه باید از تولید این خودرو منصرف شود! از سوی دیگر وزیر صنعت نیز این موضوع را تلویحا تایید کرد ولی اما و اگرهایی نسبت به این موضوع نیز وارد کرد.

قیمت لاستیک ایرانی برای پرایدیکی از نکات مربوط به تولید پراید این است که امنیت و کیفیت این خودرو بسیار پایین بوده و به همین دلیل پلیس از شماره گذاری آن طفره می‌رود. از سوی دیگر اینکه این خودرو سهم بزرگی از تصادفات جاده‌ای کشور داشته و به صورت سالانه موجبات مرگ و میر بسیاری از هموطنان ما را ایجاد می‌کند.

تا سال 95 عملا انتقادات جدی برای تولید پراید وجود نداشت ولی با جدی شدن ثمرات برجام و عقد قراردادهای مختلف با خودروسازان معتبر دنیا مثل رنو، پژو و هیوندای باعث شد تا انتظارات از صنعت خودروسازی کشور بالا رفته و انتقادات جدی برای تولید پراید آغاز گردد.

قیمت روز پرایدهمچنین این انتقادات با توجه به گرانی خودروهای داخلی و عدم دسترسی مردم به خرید خودروهای با کیفیت بیشتر شد و بسیاری از کارشناسان معتقدند که با گرانی خودروهای با کیفیت، بسیاری از مردم قدرت خرید خودرویی جز پراید را ندارند و با افزایش خرید این خودرو، عملا شاهد تصادفات منجر به مرگ بیشتری خواهیم بود!/اتاق خبر

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185897
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه