«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

امضا تفاهم نامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری ایران خودرو

صبح امروز مراسم امضای تفاهم نامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تحویل خودروهای تاکسی، مطابق ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و تسهیلات قرض الحسنه با حضور مدیرعامل ایران خودرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صبح امروز مراسم امضای تفاهم نامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تحویل خودروهای تاکسی، مطابق ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و تسهیلات قرض الحسنه با حضور مدیرعامل ایران خودرو، رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و رئیس اتحادیه تاکسی رانی کشور برگزار شد.

 
قنادان؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در این مراسم گفت : طبق قانون هوای پاک دولت موظف به تامین تسهیلات کم بهره است و انشاالله طبق قرارداد بسته شده با صندوق، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات به خریداران تاکسی پرداخت خواهد شد.
 
همچنین مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز در این مراسم اظهار داشت : با توجه به تفاهمنامه صورت گرفته سایر اقلام تاکسی رانی از جمله موتورسیکلت های برقی، اتوبوس ها و … از سمت خودروسازان داخلی کشور تامین شود. امیدوارم این کار به سطح رفاه و اشتغال تاکسی ران ها کمک کند.
 
در ادامه این مراسم دکتر مقیمی؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت : همه ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز در خصوص این مراسم یکپارچه خواستار به سرانجام رساندن این مهم بودند و این اتفاق بسیار ارزشمند است. 
 
وی ادامه داد: ما معتقدیم این تفاهمنامه باید ادامه یابد و بررسی کردیم که علت عدم تحویل برخی از این تاکسی ها چه بوده است که البته پیگیری های لازم برای آن انجام گرفته است.
 
به گزارش خبرنگار میهن صنعت، در این مراسم ایران خودرو متعهد شده که ۵۰۰ دستگاه تاکسی را در قالب این طرح تحویل دهد که امروز طی مراسمی تعدادی از این تاکسی ها به صورت نمادین تحویل مشتریان خواهد شد. همچنین بر اساس فراهم بودن بستر این میزان به ۱۰ هزار دستگاه خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=187709
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه