مدیرعامل این شرکت خبر داد:

انبارهای مدیران خودرو مملو از قطعات یدکی است

درحالیکه طی ماههای اخیر انتقاداتی نسبت به وضعیت تامین قطعات یدکی خودروهای چینی موجود در بازار ایران مطرح شده بود، شرکت مدیران خودرو برای اولین بار درب های انبار قطعات یدکی خود را به روی خبرنگاران رسانه ها گشود تا در این زمینه شفاف سازی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از خودرونویس، شرکت مدیران خودرو که در حال حاضر پس از ایران خودرو و سایپا رتبه سوم تولید خودرو در کشور را برعهده دارد، این انبار را در مساحت 40 هزار متر مربع ایجاد کرده و در آن قطعات یدکی مورد نیاز تمام محصولات خود را مشتمل بر 13 هزار کدفنی قطعه فراهم کرده تا مشتریان و شبکه نمایندگی های این شرکت دغدغه ای از بابت کمبود قطعات یدکی نداشته باشند.

** این قطعات که با بسته بندی اصلی شرکت چری و دارای هولوگرام تامین شده در سطح استان تهران طی کمترین زمان ممکن و در دیگر استانها طی 48 ساعت و از طریق شبکه های توزیع پستی در اختیار شبکه نمایندگی ها قرار می گیرد. با این وجود شرکت مدیران خودرو بسیاری از قطعات یدکی پر مصرف را به طور مستمر برای شبکه نمایندگی ها ارسال می کند تا مشکلی در روند ارائه خدمات سریعتر به مشتریان ایجاد نشود.

انبارهای مدیران خودرو مملو از قطعات یدکی است
** ژانگ گو بین مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: در سالهای گذشته بسیاری از مشتریان در زمینه تامین قطعات یدکی دغدغه هایی داشتند و با توجه به افزایش تولید خودروهای شرکت مدیران خودرو و فراوانی این محصولات در سطح کشور تلاش کردیم تا در زمینه افزایش ضریب تامین قطعات یدکی سرمایه گذاری کنیم تا این دغدغه ها را به حداقل برسانیم.

**وی افزود: با توجه به برنامه مدیران خودرو برای ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش در شبکه نمایندگی ها، ایجاد این انبار و تامین گسترده قطعات یدکی یکی از اصلی ترین برنامه ها بود و این سرمایه گذاری ها خدمات پس از فروش مدیران خودرو را به استاندارهای چین و شبکه جهانی چری نزدیک می کند.
انبارهای مدیران خودرو مملو از قطعات یدکی است

** وی تصریح کرد: برای ارتقای خدمات پس از فروش در ایران تنها به استانداردهای روز دنیا اکتفا نمی کنیم، بلکه در گام نخست رفتار مشتریان ایرانی را در نظر می گیریم و بر اساس آن زنجیره خدمات پس از فروش را در تمام شهرهای ایران گسترش می دهیم.

** وی با اشاره به برنامه مدیران خودرو برای ایجاد فروشگاههای زنجیره ای عرضه قطعات افزود: در حال حاضر اولین فروشگاه در مرکز شهر تهران راه اندازی شده و به زودی چهار فروشگاه دیگر در چهار منطقه دیگر شمال، جنوب، شرق و غرب تهران راه اندازی می شود تا از این طریق امکان دسترسی سریع  مشتریان به قطعات یدکی فراهم شود.
انبارهای مدیران خودرو مملو از قطعات یدکی است

** مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه راه اندازی فروشگاههای عرضه قطعات محصولات مدیران خودرو در دیگر شهرهای ایران نیز در دستور کار است، افزود: این شرکت در ادامه فعالیت های خود شبکه خدمات پس از فروش را در تمام شهرهای فاقد نمایندگی گسترش خواهد داد.
**ژانگ در باره اختلاف قیمت قطعات در شبکه نمایندگی ها نسبت به بازار گفت: این مشکل همه خودروسازان است، زیرا همواره قیمت قطعات تقلبی نسبت به قطعات اصلی و اورجینال تا سطح 20 درصد اختلاف دارد و طبیعی است که در بازار سیاه همواره این مشکل مشاهده می شود.

انبارهای مدیران خودرو مملو از قطعات یدکی است
** وی با بیان اینکه روند شارژ انبار قطعات یدکی و تامین مستمر موجودی آن هیچگاه متوقف نمی شود، گفت: شرکت مدیران خودرو در ادامه فعالیت های خود به منظور جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی در آینده نزدیک سیستم احراز اصالت قطعه را نیز راه اندازی خواهد کرد تا از این طریق رفاه بیشتر برای مشتریان را فراهم کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=94987
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه