از اول مهرماه آغاز شد

انتخاب بیمه شخص ثالث به اختیار مشتریان سایپا

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از انتخاب بیمه شخص ثالث توسط مشتریان گروه خودروسازی سایپا از اول مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: طبق توافق به عمل آمده با سازمان حمایت از مصرف کننده مشتریان محصولات سایپا می توانند بیمه گر شخص ثالث خودروهای خود ر


به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «میهن صنعت» محمد حسن گرمان اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا رضایت خریداران خودرو را به عنوان یک اصل مهم در دستورکار قرار داده و به همین منظور این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا در صورت تمایل، آن ها بتوانند بیمه گر شخص ثالث خودرو را خودشان انتخاب کنند.
وی افزود: سایپا خود را مکلف می داند که در انتخاب بهترین شرکت بیمه با در نظر گرفتن شاخص هایی همچون تعدد و توزیع مناسب مراکز ارزیابی و پرداخت خسارت و خدمات پشتیبانی شرکت های بیمه در سراسر کشور، کیفیت ارائه خدمات صدور و خسارت و نرخ شکایات مرتبط دست مشتریان را در انتخاب بیمه گر باز بگذارد.
وی شاخص های دیگری همچون شیوه پذیرش ریسک حاصل از خسارت های بیمه شخص ثالث و تخصص در رشته های خاص بیمه ای را از دیگر موارد مورد نظر انتخاب شرکت بیمه ای دانست و گفت: گروه خودروسازی سایپا همواره تلاش کرده تا رضایت خریداران خودرو را فراهم سازد.
گرمان خاطرنشان کرد: به منظور رعایت حقوق و افزایش رضایتمندی و حق انتخاب مشتریان، سامانه انتخاب شرکت بیمه در هنگام ثبت نام خودرو برای خریداران راه اندازی شده و از این پس مشتریان با مراجعه به این سامانه و یا در نمایندگی های فروش در سراسر کشور می توانند بیمه شخص ثالث خود را از میان شرکت های طرف قرار داد گروه خودروسازی سایپا انتخاب کنند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: سایپا به زودی با راه اندازی سامانه ارزیابی خدمات شرکت های بیمه توسط مشتریان، خواست و نظرات آن ها در انتخاب بیمه گر را در نظر خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3720
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه