میهن صنعت :

انتشار تصاوير خصوصي دختر جوان براي انتقام

میهن صنعت : رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان اردبيل گفت، اطلاعات و تصاوير خصوصي ذخيره شده در تلفن همراه گمشده دختر جوان منجر به هتك‌حرمت وي در فضاي مجازي شد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از ايسنا، سرهنگ اميني افزود: پيرو شكايت خانمي مبني بر هتك‌حيثيت وي و انتشار تصاوير خصوصي او در اينترنت، ماموران اقدامات خود را آغاز كردند.

وي يادآور شد: شاكي عنوان كرد كه چند ماه گذشته گوشي بدون سيمكارت خود را كه حاوي تصاوير شخصي و خصوصي‌اش بوده، گم كرده و پس از مدتي متوجه شد تصاوير ذخيره شده در گوشي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي منتشر و باعث هتك حيثيت او شده است.

اميني خاطرنشان كرد: ابتدا تمامي تصاوير شاكي از صفحه مورد نظر حذف و پس از بررسي‌هاي فني و تخصصي، متهم كه از اقوام شاكي بود، شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس فتاي استان اردبيل ادامه داد: متهم پس از مواجهه با دلايل فني به جرم خود اعتراف و انگيزه‌اش را انتقام‌گيري از شاكي به دليل مشكلات خانوادگي عنوان كرد.

اميني با بيان اين ‌كه به‌هيچ عنوان تصاوير و فيلم‌هاي شخصي خود را در تلفن همراهتان ذخيره نكنيد، به متخلفان هشدار داد، انتشار اطلاعات شخصي ديگران در فضاي مجازي، جرم تلقي شده و با عاملان آن برخورد جدي خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7723
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه