«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

انتشار تصاویر جاسوسی شاسی بلند الکتریکی iNext ب ام و

شاسی بلند الکتریکی iNext ب ام و به عنوان پرچمدار فناوری این شرکت شناخته می شود و ضمن این که یک خودرو کاملا الکتریکی تمام عیار بوده، مجهز به فناوری های نیمه خود ران سطح سه است. این خودرو برای نخستین بار قرار است در روز چهارشنبه به نمایش گذاشته شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شاسی بلند الکتریکی  iNext ب ام و به عنوان پرچمدار فناوری و خودروهای الکتریکی این شرکت شناخته می شود و ضمن این که یک خودرو کاملا الکتریکی تمام عیار بوده، مجهز به فناوری های نیمه خودران سطح سه است. این خودرو برای نخستین بار قرار است در روز چهارشنبه به نمایش گذاشته شود اگرچه این شرکت قصد دارد تا تنها طراحی این خودرو را معرفی کند اگرچه به لطف تصاویر جاسوسی منتشر شده می توان به برخی از رازهای این محصول آلمانی پی برد.

همان طور که در تصاویر مشخص است، این خودرو کاملا استتار شده و نمی توان اطلاعاتی از نمای خارجی آن به دست آورد اما اطلاعاتی از کابین خودرو در دسترس است که در نگاه اول  پنل کیلومترشمار و فرمان چند ضلعی با چراغ های ال ای دی جلب توجه می کند. به نظر می رسد که کابین این خودرو الکتریکی ب ام و کوچکتر شده است.

اطلاعاتی در خصوص پیشرانه و مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده اما انتظار می رود که سه پیشرانه برای این مدل در نظر گرفته شده باشد. نسخه استاندارد با قدرت 308 اسب بخار روانه بازار می شود و پیشرانه هایی با قدرت 529 و 610 اسب بخار نیز موجود است.

پیش بینی می شود که مدل پایه با رنج مسافتی 248 مایل (400 کیلومتر) در اختیار مشتریان قرار بگیرد و پک باتری بزرگ تر با رنج مسافتی 373 مایل (600 کیلومتر) روانه بازار خواهد شد. این خودرو در هفته جاری معرفی رسمی می شود اما تا پایان سال جاری به بازار عرضه نمی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=203448
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه