مدیرعامل امداد خودرو سایپا:

انجام امداد رسانی به خودروهای غیرسایپایی با رعایت اولویت/ در تامین قطعات مشکلی وجود ندارد

مدیرعامل امداد خودرو سایپا گفت: در تمام طول سال سعی می کنیم که با ترتیب اولویت به تمام خودروها خدمات رسانی داشته باشیم و در ایام نوروز نیز تلاش خواهیم کرد به سایر خودروها نیز در صورتی که هم زمان خودروهای سایپایی نیاز به امداد رسانی نداشته باشند خدمات ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهزاد پناهی مدیرعامل امداد خودرو سایپا در حاشیه مراسم آغاز طرح امداد نوروزی و در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: آنچه که در تمام دنیا اهمیت دارد و توسط آن شرکت های امداد خودرو پایش می شوند زمان استاندارد انتظار است که در تمام دنیا این زمان بین 30 تا 35 دقیقه است و ما سعی خواهیم کرد با توسعه ناوگان خود زمان خدمات رسانی را در حد استاندارد جهانی نگه داریم. امیدواریم نوروز امسال نیز بتوانیم همانند سال های قبل این زمان خدمات رسانی را ثبت نماییم.

پناهی افزود: تعداد خودروها برای امداد رسانی مهم نیست بلکه سعی خواهیم کرد شاخص زمان انتظار را کاهش دهیم و نظرسنجی ها نشان داده است که زمان انتظار 30 دقیقه برای مشتری مطلوب است.

مدیرعامل امدادخودرو سایپا خاطر نشان کرد: برخی از امدادگران متفرقه در جاده ها حضور دارند که با به وجود آوردن مشکلاتی در جاده ها و خودروها و خدمت رسانی به این افراد می خواهند به سود برسند که از ارگان های نظارتی درخواست داریم تا جلوی این امدادگران متفرقه ی سودجو را بگیرند.

پناهی ادامه داد: موضوع مهم در بحث امداد، اطلاع رسانی به مشتریانی است که به خدمات نیاز دارند تا با مراکز خدمات رسانی مجاز تماس بگیرند. از بین 100 مشتری در گروه خودروسازی سایپا حدود 30 مشتری از شماره تماس 096550 که سامانه تماس مرکز امداد سایپا است اطلاع دارند.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا در پاسخ به سوال خبرنگار میهن صنعت مبنی بر خدمات رسانی به خودروهای غیر سایپایی گفت: در تمام طول سال سعی می کنیم که با ترتیب اولویت به تمام خودروها خدمات رسانی داشته باشیم و در ایام نوروز نیز تلاش خواهیم کرد به سایر خودروها نیز در صورتی که هم زمان خودروهای سایپایی نیاز به امداد رسانی نداشته باشند خدمات ارائه دهیم.

پناهی در خصوص پرسش دیگر خبرنگار میهن صنعت نسبت به تعداد کانکس های موجود در جاده ها بیان داشت: پلیس راهور 56 نقطه حادثه خیز را مشخص کرده است که سعی خواهیم کرد در تمام این نقاط حضور داشته باشیم و در جاهای دیگر نیز اگر لازم باشد پایگاه های موقت برپا خواهیم کرد.

وی افزود: تعداد پایگاه های ثابت و سیار امدادخودرو سایپا نسبت به سال گذشته 10درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا در خصوص تعرفه های امداد رسانی گفت: ما همکاری تنگاتنگی با ارگان های نظارتی مانند سازمان تعزیرات و سازمان حمایت داریم و لیست تعرفه ها در اختیار این ارگان ها قرار خواهد گرفت و در نوروز امسال هیچ افزایش قیمتی در تعرفه ها نخواهیم داشت.

پناهی در خصوص نحوه شناسایی امدادگران سایپا گفت: تمام امدادگران دارای کارت شناسایی بوده و مشتریانی که تلفن همراه هوشمند دارند پس از اعزام خودروی امداد برای وی مشخصات کامل امدادگر جهت شناسایی ارسال می گردد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار میهن صنعت نسبت به تامین قطعات مورد نیاز جهت امداد رسانی گفت: با تمهیداتی که گروه خودروسازی سایپا و قطعه سازان انجام داده اند و بر اساس تجارت سال های قبل قطعات مورد نیاز تامین  گردیده و در اختیار شبکه امداد و امدادگران قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=149329
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه