میهن صنعت:

انجام بیش از64 هزار مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی آذربایجان غربی

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 64 هزار مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی در استان آذربایجان غربی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد دهقان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 64 هزار مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی در استان آذربایجان غربی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: نتیجه 64 هزار و 211 مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی منجر به تشکیل 3 هزار و 865 فقره پرونده به ارزش 262 میلیارد ریال گردید که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

دهقان در خصوص نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی نیز اشاره کرد وگفت: از ابتداء سال جاری تا کنون تعداد 14 هزار و 507 مورد بازرسی بر نحوه توزیع کالا های اساسی در استان صورت گرفته است که منجر به تشکیل 342 پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی بالغ بر 22 میلیارد ریال گردید و به مراجع ذیصلاح جهت رسیدگی بیشتر ارجاع شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در این جلسه عنوان کرد: در راستای نظارت بر دریافت کنندگان ارز دولتی در استان 3 پرونده تخلف عدم اجرای تعهدات به ارزش بالغ بر 141 میلیارد و 821 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

دهقان همچنین به نحوه توزیع شکر در استان اشاره کرد و گفت: ازاول سال جاری 10 هزار تن شکر به استان آذربایجان غربی جهت توزیع با نرخ دولتی تخصیص یافت.که شکر تخصیصی به این صورت 6 هزار تن برای امور صنایع، 2 هزار تن برای امور صنفی، یک هزار تن برای زنبور داران استان و یک هزار تن هم برای رفع نیاز خانوارها توزیع گردید.

وی به تعداد لاستیک جذب شده برای توزیع در بین ناوگان حمل و نقل استان پرداخت و بیان کرد: تعداد 77 هزار و 356 حلقه لاستیک در استان جذب که از این مقدار تعداد 56 هزار و 630 حلقه سهم اداره کل حمل و نقل، 4 هزار و 768 حلقه سهم شرکت نفت، 11 هزار و 538 حلقه سهم سازمان صنعت، معدن وتجارت و 4 هزار و 420 حلقه هم برای بخش تولید توزیع گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=183516
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه