دایی شایسته عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایران بود

انصاری‌فرد: برای رسیدن به قهرمانی هیچ چیزی مانع ما نمی‌شود/ همه فکر می‌کردند راحت قهرمان می‌شویم

میهن صنعت : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد ، برای قهرمانی در جام حذفی هیچ چیزی نمی‌تواند مانع این تیم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص دیدار فینال جام حذفی، عملکرد سرخپوشان در فصل جاری لیگ برتر، وضعیت تیم ملی و مسائل روز فوتبال ایران صحبت کرد که می‌توانید متن کامل این گفت‌وگو را در زیر بخوانید.

تسنیم: درباره میزبانی پرسپولیس در بازی فینال جام حذفی چه نظری داری؟

خدا را شکر این بار قرعه به سود ما افتاد. حالا برای فینال تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه هستند و تیم را حمایت می‌کنند. آنها باید برای بازی با سپاهان به ورزشگاه بیایند و کنار تیم باشند و با حمایت‌های خود پرسپولیس را به سمت قهرمانی جام حذفی هدایت کنند.

تسنیم: بازی خداحافظی مهدوی‌کیا هم در این مسابقه خواهد بود. در این مورد چه صحبتی داری؟

انشاالله روز باشکوهی را برای آقامهدی رقم می‌زنیم. علی‌رغم اینکه می‌دانیم آقای مهدوی‌کیا یک فوتبالیست تمام نشدنی است و یکی از اسطوره‌های پرسپولیس به شمار می‌آید تمام تلاش ما این است که بتوانیم به خاطر ایشان بازی با سپاهان را به خوبی و خوشی به پایان برسانیم.

 

تسنیم: برخلاف نیم فصل اول پرسپولیس در نیم فصل دوم روند خوبی را طی کرده است. چه چیزی باعث این تغییر شد؟

در نیم فصل اول سرمربی تیم هیچ شناختی از بازیکنان نداشت و ما تقریبا تمام سیستم‌ها و ترکیب‌ها را امتحان کردیم. متاسفانه در این نیم فصل نتایج خوبی نگرفتیم که باعث شد هواداران از ما ناراحت باشند. با بازیکنان خوبی که به پرسپولیس آمده بودند همه فکر می‌کردند که ما به راحتی قهرمان لیگ ‌می‌شویم اما این اتفاق نیفتاد. در نیم فصل دوم اما با حضور آقای گل‌محمدی همه بچه‌ها به همدلی و همبستگی خوبی رسیدند و همین مسئله باعث شد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشیم. من فکر می‌کنم اگر امتیازات نیم فصل دوم را حساب کنیم ما تیم اول یا دوم جدول هستیم.

 

تسنیم: دقیقا همین موضوع درست است. پرسپولیس در 20 بازی گذشته فقط یک شکست داشته است.

این مسئله نشان می‌دهد که چقدر قدرتمند ظاهر شدیم. ما در همان یک بازی هم که به راه‌آهن باختیم حق‌مان نبود که شکست بخوریم. راه‌آهن تیم قدرتمندی است اما در آن دیدار توپ‌های ما به گل تبدیل نشد، در عوض تک موقعیت راه‌آهن به گل تبدیل شد.

تسنیم: چرا پرسپولیس در نیم فصل اول اینقدر متزلزل بود؟

خودمان هم نمی‌دانیم چرا شرایط‌مان آنقدر بد بود که حتی نمی‌توانستیم در بازی‌های دوستانه هم پیروز شویم اما الان اوضاع فرق کرده است.

تسنیم:با این تفاسیر فکر می‌کنی حق پرسپولیس باشد که قهرمان جام حذفی شود؟

در جام حذفی شرایط کاملا فرق می‌کند. حالا همه ما امیدواریم تا با قهرمانی در این جام از نام بزرگ پرسپولیس دفاع کرده و این قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم. ما به آنها بسیار بدهکار هستیم و باید دل‌شان را شاد کنیم.

تسنیم: این مسئله یعنی اینکه بازیکنان پرسپولیس برای شکست سپاهان انگیزه مضاعفی دارند …

حتما همین‌طور است. حالا که شرایط مهیا شده باید از سد سپاهان بگذریم.

تسنیم: نبود 2 مدافع تاثیرگذار سپاهان چه تاثیری روی روند کاری مهاجمان پرسپولیس می‌گذارد؟

طالبی و سوشاک جزو بازیکنان خوب و تاثیرگذار لیگ هستند اما برای ما که هدف بزرگی مثل قهرمانی در جام حذفی داریم هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد. همانطور که می‌بینید ما برای رسیدن به این جام صبح و عصر تمرین می‌کنیم تا به بهترین شرایط برسیم.

 

تسنیم: کمی هم در مورد تیم ملی صحبت کنیم. در آستانه 3 دیدار حساس تیم ملی در خردادماه اوضاع تیم را چطور می‌بینید؟

امیدوارم با حمایت همه به جام جهانی صعود کنیم. چون واقعا دغدغه همه الان همین است. از رسانه‌ها گرفته تا مردم و مربیان و مسئولان و کارشناسان باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی موفق شود. مانند بازی با کره جنوبی که از رئیس جمهور تا رئیس مجلس و تمام مربیان به تیم ملی روحیه دادند و باعث شدند ما 10 نفره از سد این تیم بگذریم. نباید از الان بگوییم که شانسی برای صعود به جام جهانی نداریم.

 

تسنیم: یعنی برای صعود مستقیم به جام جهانی شانس زیادی قائلید؟

صددرصد. چرا نباید شانس داشته باشیم. ما 3 بازی و 9 امتیاز دست نخورده داریم که باعث می‌شود به جام جهانی صعود کنیم.

 

تسنیم: به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی فکر می‌کنید شکست به لبنان شرایط ما را سخت کرد یا باخت خانگی به ازبکستان؟

هر چه بوده گذشته، مهم این است که از این به بعد بتوانیم امیدوارانه به راه‌مان ادامه دهیم و مسافر جام جهانی شویم.

 

تسنیم: الگو و کاشف تو یعنی علی دایی در برنامه 90 به عنوان بهترین بازیکن 20 سال اخیر فوتبال ایران انتخاب شد. در این مورد چه صحبتی داری؟

در ابتدا باید بگویم از اینکه تمام کاندیداها پرسپولیسی بودند خوشحال هستم. هر پنج نفر از اسطوره‌های فوتبال ایران بودند. از انتخاب آقای دایی هم بسیار خوشحال شدم و معتقدم ایشان زحمت بسیاری برای فوتبال این کشور کشیده و شایسته این عنوان بود. 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16118
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه