میهن صنعت :

انهدام باند جعل گواهی آموزش رانندگی

میهن صنعت : ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی موفق شدند باند جعل قردادهای آموزشگاههای رانندگی را در مشهد شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ حسین بیدمشکی با اعلام این خبر اظهار داشت: با دریافت چند فقره پرونده جعل قرارداد آموزشگاه رانندگی موتورسیكلت موضوع به صورت ویژه در دستور كار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

تیمی ویژه از اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری با هدایت سرهنگ شفیع زاده پس از بررسی اسناد جعلی تحقیقات خود را در این خصوص شروع و با انجام كار اطلاعاتی گسترده دو جاعل به نام های امیر و علیرضا را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند.

وی تصریح كرد: در بازجوئی های انجام شده متهمان با مشاهده ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده وبه جعل مدارك با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرده و مدعی شدند با دریافت مبالغی از رانندگان موتورسیكلت متخلف گواهی جعلی گذراندن دوره آموزش برای ترخیص موتورسیكلت به آنها ارائه می كردیم.

سرهنگ بیدمشکی در ادامه گفت:‌ تیم دایره مبارزه با جعل و كلاهبرداری با بدست آوردن این اطلاعات همدستان آنها را در عملیات های جداگانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنها تعداد 6برگ گواهی جعلی، 261 جلد شناسنامه، 116 قطعه كارت ملی ، 66 قطعه كارت پایان خدمت جعلی، 18 قطعه كارت تردد اتباع بیگانه كشف كردند.
به گزارش مهر، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در خاتمه خاطر نشان كرد: اعضای این باند 5 نفره پس از سیر مراحل قانونی طی قرار صادره روانه زندان شده و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=42429
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه