میهن صنعت :

انهدام باند سارقان خودرو با 40 فقره سرقت در غرب استان تهران

میهن صنعت : رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 40 فقره سرقت خودروهای پراید مدل پایین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، منصور خدادادی گفت: با توجه به افزایش سرقت خودروی پراید در اندیشه و کشف آنها به صورت بلاصاحب و اوراقی در شهرستان ملارد، موضوع به صورت ویژه و جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه سرقت خودرو در یک عملیات پلیسی فردی به نام «م –الف» به همراه یک دستگاه پراید سرقتی در سرآسیاب ملارد دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران ادامه داد: برابر انگشت‌نگاری صورت گرفته از متهم، 4 فقره سابقه کیفری سرقت به عنف، سرقت خودرو و توزیع مواد مخدر نیز کشف شد.

خدادادی اظهار کرد: با بازجویی‌های تکمیلی پلیس از متهم، وی به سرقت 6 دستگاه پراید در رودسر، لاهیجان، اندیشه، فردیس، تهران و فاز یک اندیشه به همراه 4 نفر دیگر از همدستانش به نام‌های «الف- ل»، «ف- د»، «ح- س» و «ع- ز» اعتراف کرد.

متهم در اعترافات خود به پلیس گفت: پس از سرقت خودرو با اوراق کردن، آن‌ها را به صورت بلاصاحب در حوالی سرآسیاب ملارد رها می‌کردیم که در ادامه اکیپی از ماموران اداره مبارزه با سرقت پس از کسب دستور و نیابت قضایی با راهنمایی متهم دستگیر شده به نام «م – الف» برای شناسایی و دستگیری همدستان سارق به سرآسیاب ملارد و اسفندآباد اعزام شدند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران تصریح کرد: هر 4 همدست سارق در مخفیگاه‌هایشان در ملارد به صوت ضربتی دستگیر شدند که در این بین 3 دستگاه خودروی پراید دیگر از متهمان کشف و تعداد زیادی لوازم و وسایل خودرو از قبیل 3 عدد باطری، 5 دستگاه ضبط خودرو، 7 عدد زاپاس، جک، آچار، کاپوت، گلگیر، قطعات خودرو، صندلی و کولر از داخل باغ متروکه‌ای در اسفند‌آباد ملارد کشف شد.

وی ادامه داد: در بررسی سوابق سارقان مشخص شد آنها در مجموع دارای 21 فقره سابقه سرقت بوده و مجدداً نیز به این سرقت‌های روی آوردند.

این مسئول انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات پلیس، مالخر اموال مسروقه با هماهنگی قضایی با همکاری و راهنمایی متهم دستگیر شده، «ف- د» دستگیر و در بازرسی از مغازه وی 4 عدد کپسول CNG، کیلومتر پراید، 3 عدد رادیاتور پراید، یک عدد کولر پراید، 11 دستگاه ضبط خودرو، دسته راهنما، کنسول وسط پراید، دو دست روکش و دینام پراید کشف و برابر دستور قضایی متهمان هر کدام با قرار 2 میلیارد ریال وثیقه روانه زندان شدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35119
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه