میهن صنعت :

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در ” شمال پايتخت “

میهن صنعت : سرهنگ حسين اسماعيل زاده امروز صبح از دستگيري اعضاي باندي که اقدام به سرقت لوازم خودروهاي شهروندان در محدوده عباس آباد مي کردند خبر داد و افزود: از مخفيگاه متهمان تعدادي لوازم خودروي سرقتي كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ حسين اسماعيل زاده رييس كلانتري 104 " عباس آباد  به تشريح جزئيات خبر فوق پرداخت.

به گفته وي در راستاي شكايت تعدادي از شهروندان در محدوده عباس آباد در خصوص افزايش جرايم سرقتهاي خودرو و به خصوص لوازم و محتويات خودرو در اين محدوده ماموران کلانتري بلافاصله تحقيقات خود را در خصوص شناسايي و دستگيري متهم يا متهمان آغاز نمودند.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران تجسس اين كلانتري با كنترل مناطق جرو خيز و مجرمين حرفه اي و سابقه دارو و با استفاده از منابع اطلاعاتي نسبت به شناسايي سارقان فعال در سطح حوزه اقدام نموده و با انجام چندين عمليات اطلاعاتي و مراقبتي دريافتند 3سارق سابقه دار به نام هاي " ه "، " م" و " ع " در حال حاضر ضمن سرقت خودرو و لوازم آنها را بازنموده سپس رها مي نمايند.

كلانتر 104عنوان داشت : ماموران با بكارگيري از منابع اطلاعاتي محل سكونت و ساعات تردد آنان را شناسايي و در يك فرصت مناسب يكي از آنها را هنگام انتقال تعدادي ضبط خودرو ي مسروقه دستگير و به كلانتري انتقال دادند.

وي بيان كرد: در ادامه تحقيقات و درخلال بازجويي هاي پليسي و با توجه به اطلاعات و اخبار به دست آمده مشخص شد نامبردگان اموال مسروقه را در منزل "م" مخفي نمودند تا در فرصت مناسب آنها را به فروش برسانند.

سرهنگ اسماعيل زاده ،در پايان تصريح کرد: به دنبال اين موضوع ماموران عصر روز گذشته سه شنبه نوزدهم فروردين ماه سال جاري به محل اعزام و ضمن دستگيري متهمان در بازرسي از مخفيگاه آنان يك قبضه چاقو ،تعدادي ضبط خودرو و پنل ضبط ، قفل فرمان ، يک کيف حاوي مدارک شامل کارت خودرو پرايد و تعدادي كارت سوخت و کارت بنزين چندين حلقه لاستيك كشف کردند که متهمان براي تحقيقات بيشتر پس از تکميل پرونده در اختيار کارآگاهان پايگاه پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتتند.
آریا

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=45267
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه