میهن صنعت:

اوراکان در ایستگاه پلیس ایتالیا

میهن صنعت: شاید به خاطر داشته باشید زمانی که در سال 2004، لامبورگینی یک دستگاه گایاردو را به پلیس ایتالیا اهدا کرد. خودرویی که مایه غرور و شادی افسران پلیس بود. حالا افسران پلیس خوشحال‌تر خواهند شد وقتی که یک اوراکان را جانشین خودروی قبلی سوپر اسپرت خود م

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدل جدید اوراکان LP 610-4 نیز جدیدترین سوپراسپرت پلیس ایتالیا برای تعقیب مافیا خواهد بود. نمونه انحصاری پلیس با رنگ سفید و آبی آسمانی و همراه با چراغ آژیر LED باریک و چشمک زن می‌باشد.
همچنین سیستم‌های رادار و دوربین برای ثبت خلاف‌ها همراه با یک صفحه نمایش قابل حمل برای نشان دادن صحنه خلاف به متخلفین، جلد چرمی برای قرار دادن تفنگ، رادیوی پلیس و بلندگوی اخطار و یک یخچال مخصوص برای حمل سالم اندام‌های زنده نظیر قلب و کلیه برای نیازمندان پیوند و بیماران در این خودرو تعبیه شده‌اند.

به نقل از پدال پیشرانه V10 این خودرو با حجم 5.2 لیتر می‌تواند 610 اسب بخار نیرو و 560 نیوتن متر گشتاور تولید نماید. یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه نیز وظیفه انتقال نیرو به هر چهار چرخ را بر عهده دارد. در یک چشم بر هم زدن و تنها در 3.2 ثانیه سرعت خودرو از سکون به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با نهایت سرعت 325 کیلومتر بر ساعت، باید سوار موشک باشید که بتوانید از دست پلیس بگریزید.

درست است که پلیس دبی در این مسیر گوی سبقت را از همه ربوده و با یک دوجین سوپر اسپرت از انواع فراری و بوگاتی و لامبورگینی، کاملاً آرمانی به نظر می‌رسد، اما به نظر می‌رسد که طیف خلافکاران و مجرمانی که پلیس دبی در تعقیب آن‌هاست با سایر کشورها کاملاً متفاوت است!


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=49502
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه