«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

اولین سری شاسی بلندهای هن تنگ تحویل مشتریان شد+تصاویر

روز گذشته طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد صنایع تولیدی عظیم خودرو، اولین سری شاسی بلندهای هن تنگ تحویل مشتریان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، روز گذشته طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد صنایع تولیدی عظیم خودرو، اولین سری شاسی بلندهای هن تنگ تحویل مشتریان شد. در این مراسم خودروهای هن تنگ X7 که در صنایع تولیدی عظیم خودرو واقع در استان لرستان، شهرستان بروجرد تولید می شوند، به خریداران آنان تحویل داده شد.

همچنین مهندس وطن خواه، مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو در حاشیه این مراسم گفت : در شرایطی خودروهای مشتریان را تحویل می دهیم که وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور خوب نیست اما ما به تعهداتمان پایبندیم. در حال حاضر دو محصول فوتون ساوانا و هن تنگ X7 روی خط تولید قرار دارند و مشتریان از تحویل خودروهای خود نگرانی نداشته باشند. به زودی و در ماه اسفند خودرو هن تنگ X5 نیز بر روی خط تولید خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت، ظرفیت خط تولید خودروهای هن تنگ و فوتون ساوانا در شهر بروجرد برای هر ساعت 10 خودرو است که بنا بر گفته مدیران ارشد صنایع تولیدی عظیم خودرو همین خط تولید در سه شیفت کاری توان تولید بیش از 150 دستگاه خودرو در روز را دارد.
 

هن تنگ ایکس7 در بازار کشور چین با دو موتور 1.5 لیتری و 2.0 لیتری توربو عرضه می‌شود که عظیم خودرو تصمیم به عرضه مدل قدرتمندتر با موتور 2.0 لیتری گرفته است. این موتور 4 سیلندر توانایی تولید 190 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور را دارد و از نظر آپشن‌ها عملکرد مطلوبی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=172074
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه