میهن صنعت :

اولین پارکینگ هوشمند منطقه 6 به بهره برداری رسید

میهن صنعت : اولین پارکینگ مجهز به سیستم تردد هوشمند در سطح کشور در منطقه 6 واقع در خیابان فاطمی حدفاصل خیابان های رهی معیری و پروین اعتصامی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از از شهرداری منطقه 6 محمد باقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه  درباره چگونگی راه اندازی این پارکینگ گفت : از آنجایی که منطقه 6 جز مناطق مرکزی پرتردد شهر تهران است تصمیم برآن شد تا به عنوان نمونه اولین پارکینگ هوشمند کشور با هدف ایجاد امنیت و تسریع در پرداخت هزینه توقف برای شهروندان  را در این منطقه افتتاح کنیم. 
وی افزود: نرم افزار محاسبات مالی و ورود و خروج این پارکینگ توسط مهندسین ایرانی تهیه و به بهره برداری رسیده است، شهروندان می توانند جهت پرداخت هزینه پارکینگ از طریق کارت بلیت الکترونیک مترو نیز اقدام کنند.
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 6 در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور تامین امنیت بیشتر خودروها محل مذکور به یک هسته مرکزی کنترل شماره خودرو در اداره آگاهی متصل شده و در صورت ورود خودروی مسروقه به پارکینگ ،سریعا شماره خودروی مورد نظر شناسایی و به طور اتوماتیک از خروج آن جلوگیری خواهد شد. 
اسدی افزود: به زودی پارکینگ های دیگری در سطح شهر تهران از جمله پارکینگ حافظ در منطقه 6 به بهره برداری  خواهد رسید که  در صورت استقبال و بازخورد مناسب شهروندان این طرح در سایر مناطق شهر تهران و در فاز دوم در دیگر شهرهای کشور اجرا می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19743
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه