میهن صنعت :

ايجاد و گسترش فضاي سبز يك مسووليت مهم اجتماعي در سازمان است

میهن صنعت : واحد ارتباطات شركت سايپاديزل- همزمان با روز درخت و درختكاري، مديرعامل، مديران و تعدادي از پرسنل شركت سايپاديزل، با كاشت 250 اصله نهال، اين روز را گرامي داشتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، واحد ارتباطات شركت سايپاديزل- همزمان با روز درخت و درختكاري، مديرعامل، مديران و تعدادي از پرسنل شركت سايپاديزل، با كاشت 250 اصله نهال، اين روز را گرامي داشتند.

علي اصغر يقيني مديرعامل شركت سايپاديزل پس از غرس دو اصله نهال در محوطه اين شركت، ايجاد و گسترش فضاي سبز و كاشت درخت را از مسووليت هاي مهم اجتماعي هر سازمان دانست و گفت: ما نيز به عنوان جزيي از جامعه و يكي از شركت هاي پيشرو در زمينه نگهداشت محیط زیست، اين موضوع را جزو اهم فعاليت هاي خود قرار داده ايم.

وي در ادامه همچنين به نقش مؤثر گياه و درخت در كاهش آلودگيهاي زيست محيطي و ايجاد فضايي سالم و سرشار از انرژي براي انسانها اشاره و افزود: در اين زمينه، شركت سايپاديزل رسالت خود را با توليد محصولات مختلف داراي استاندارهاي زيست محيطي دنيا، انجام داده و در حفظ و ايجاد فضاي سبز هم همواره پيشگام و مؤثر واقع شده است.

وي افزود: زمين و هواي پاك از جمله نعائم خداداي هستند كه بايستي همة افراد جامعه در راستاي نگهداري مناسب از آن، تلاش كنند.

گفتني است، مراسم روز درخت و درختكاري هر ساله با مشاركت كليه پرسنل در شركت سايپاديزل برگزار مي شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13776
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه