در معتبرترين جشنواره ملي بهره‌وري كشور؛

ايساكو وامداد خودرو ايران رتبه تك رقمي كسب كردند

میهن صنعت : در پنجمين دوره جشنواره ملي بهره‌وري، شركت امداد خودروي ايران موفق به دريافت جايزه ملي تجربيات موفق(جايزه فروش) وشركت ايساكو موفق شد در مجموع در دو مرحله داوري و در فضايي رقابتي از بين 1300 بنگاه اقتصادي كشور، شرايط احراز و دريافت لوح تقدير را

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در پايان فرآيند داوري اين جشنواره،شركت امداد خودروي ايران موفق به دريافت جايزه ملي تجربيات موفق(جايزه فروش) در بين1300 شركت شد.هچنين شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، همزمان با دريافت لوح تقدير و قرار گرفتن در بين شركت‌هاي برتر كشور در حوزه بهره‌وري، توانست پروژه خود را با كسب امتياز لازم، به عنوان يكي از 14 پروژه منتخب كميته علمي جشنواره معرفي كند.

 در اين دوره، در مجموع،3 بنگاه اقتصادي در سطح تنديس و 27 شركت، در سطح لوح تقدير در مقوله بهره‌وري حايز شرايط لازم در مجموع دو مرحله داوري شدند و از بين اين 30 شركت، تنها 14 پروژه برتر انتخاب شد.

 اين جشنواره كه با هدف شناسايي شركت‌هاي بهره‌ور منتخب كشور برگزار مي‌شود و اتاق بازرگاني ايران متولي برگزاري آن است، جزو بزرگ‌ترين رويدادهاي ملي كشور محسوب مي‌شود.

 شايان ذكر است شركت ايساكو، در دور اول پنجمین جشنواره ملی بهره‌وری کشور كه در روز 22 دی ماه 92 برگزار شده بود، برنده لوح تقدير در دو بخش اصلي و جانبي شده بود.

جشنواره ملی بهره وری دارای دو مرحله است که هر ساله مرحله اول آن در زمستان و مرحله دوم آن در بهار سال بعد برگزار می‌شود و در پایان از مجموع امتیازات کسب شده در دو مرحله، امتیاز نهایی هر شرکت تعیین و نشان مربوطه به شرکت‌هایی که دارای شرایط تعیین شده باشند، اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48774
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه