میهن صنعت

اپلیکیشن هایی برای مدیریت بهتر منازل

میهن صنعت : هفته ای که گذشت به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در کشور ما با نام هفته ازدواج شهرت یافته و به این بهانه بسیاری از زوج های جوان راهی خانه بخت می شوند. ما هم به این بهانه به معرفی چند اپلیکیشن که می تواند برای نو عروس ها و امور خانه داری کاربردی باشد می پردازیم.

آشپزباشی

همان طور که از نام این اپلیکیشن فارسی پیداست کاملا در زمینه آموزش آشپزی به علاقه مندان است.

در این برنامه جدیدترین دستور غذایی، آمار آنلاین و آخرین اخبار آشپزباشی را مشاهده می کنید. رنگ بندی هماهنگ و زیبا همراه با فونت خوانا و آیکون های مناسب از نقاط مثبت برنامه است. با انتخاب هر غذا شما می توانید عکسی از غذا، زمان آماده سازی، زمان پخت، تعداد افراد و طرز تهیه را مشاهده کنید. در بخش آمار آنلاین می توانید تعداد دستور غذایی، اعضا، تصاویر، دیدگاه ها و تعداد پست را مشاهده کنید. در بخش آخرین اخبار می توانید از تازه ترین خبرهای غذایی ایران و جهان نیز باخبر شوید.

استفاده از این اپلیکیشن رایگان است و برای کاربران اندرویدی در دسترس است. البته کاربران iOS نیز می توانند به زودی آن را روی دستگاه خود نصب کنند.

خانه ما

به وسیله این اپلیکیشن رایگان می توانید به سرعت هزینه خانه را ثبت و دسته بندی کنید و سر فرصت با استفاده از گزارش های متنوع و مفید، به وضعیت دخل و خرج خود پی برده و بهتر برنامه ریزی کنید.

امکانات اپلیکیشن خانه ما

– ثبت هزینه ها و درآمدها

– دسته بندی درآمدها و هزینه ها

– گزارش های آماری و نموداری به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه یا در بازه زمانی دلخواه مطابق با تقویم شمسی

– بودجه بندی و کنترل بودجه برای کارهای به خصوص

– ایجاد فایل پشتیبان و استخراج اطلاعات جهت استفاده در نرم افزارهای دیگر مانند اکسل

SideChef

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید و غذا های خارجی را می پسندید حتما SideChef  را روی دستگاه خود نصب کنید.

SideChef  به چهار دلیل می تواند اپلیکیشن محبوب شما باشد: رابط کاربری ژورنالی و بسیار زیبا، غذاها و دستورات پخت به دقت گلچین شده، آموزش صوتی گام به گام و تایمر درون برنامه ای برای اینکه یادتان نرود فر را خاموش کنید.

وقتی طبق دستورات صوتی SideChef آشپزی می کنید، دیگر نیازی به چک کردن صفحه موبایل ندارید. هر چند در تنظیمات گزینه ای برای غیر فعال کردن آموزش صوتی هم گنجانده شده است.

اپلیکیشن مورد بحث دارای یک بخش جست وجوی فیلتردار فوق العاده قدرتمند هم است که در آن می توانید بسته به وعده غذایی، منطقه جغرافیایی یا هشتگ ها به جست وجوی غذای مورد علاقه تان بپردازید.
این اپلیکیشن هم برای کاربران اندرویدی و هم برای ios طراحی شده است.

Garden Plate

اگر از دار و دسته افراد گیاهخوار هستید همیشه از تنوع کم غذایی رنج می برید حتما از اپلیکیشن Garden Plate استفاده کنید.

در این برنامه دستور آماده سازی بیش از 300 غذای گیاهی خوش طعم وجود دارد که اطلاعات تغذیه ای هر کدام هم ضمیمه شان شده است. مثلا با انتخاب سالاد آووکادو، نخودفرنگی و پسته، دقیقا می توانید ببینید که چه میزان کالری و چه عناصر غذایی را با خوردن آن جذب بدن تان می کنید و از این طریق می توانید رژیم گیاهخواری خود را به نحو مطلوب پیش ببرید.

این اپلیکیشن رایگان برای دستگاه های اندرویدی و iOS عرضه می شود.

کالری

بعد از معرفی این همه اپلیکیشین در زمینه پخت وپز، بد نیست در پایان به معرفی برنامه ای بپردازیم که می تواند کالری غذاها را تخمین بزند تا سلامت افراد خانواده را تضمین کند.

اپلیکیشن کالری در واقع یک راهنمای هوشمند برای ردیابی کالری های سوزانده شده شماست که با داشتن یک شبکه اجتماعی کوچک، محیطی فراهم کرده تا کاربرانش برای رسیدن به وزنی ایده آل با هم تعامل داشته و برای رسیدن به این هدف همدیگر را یاری کنند.

با این برنامه به طور روزانه، میزان غذای مصرفی و فعالیت های ورزشی تان را در آن وارد کنید تا از طریق نمودار اپلیکیشن به ردیابی روند کاهشی یا افزایشی وزن تان بپردازید. تغییرات وزن را در این اپ هم می توان به صورت دستی وارد کرد، هم محاسبه وزن را به طور خودکار بر عهده اپلیکیشن گذاشت. البته برای محاسبه اتوماتیک وزن باید اپلیکیشن را به نسخه کامل با قیمت 2840 تومان ارتقا دهید.

گزینه غیر رایگان با عنوان «سوزاندن هوشمند کالری» هم در اپلیکیشن وجود دارد که با استفاده از آن می توانید فعالیت مورد نظر خود به همراه کالری هدف را تعیین کرده و از اپلیکیشن، مدت زمان لازم برای سوزاندن آن کالری را بخواهید که از امکانات خوب برنامه محسوب می شود.

این برنامه هم برای سیستم عامل های اندرویدی و iOS عرضه می شود.

منبع : فرصت امروز

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=88732
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه