رئیس جمهور:

۱۰۰ هزار هکتار زمین در نهضت ملی مسکن تامین شد

رئیس جمهور گفت: ۱۰۰ هزار زمین در نهضت ملی مسکن تامین شده و در حال ساخت مسکن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در واگذاری 7256 واحد مسکن و زمین در قم اظهار داشت: امروز مسکن مهمترین دغدغه خانواده‌هاست و باید با کمک مردم و مدیریت صحیح این مشکل را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه 100 هزار هکتار زمین در نهضت ملی مسکن تامین شده و در حال ساخت مسکن هستیم، افزود: امروز ساخت مسکن دغدغه تمام مدیران دولت سیزدهم است و باید در تمام بخش‌ها این دغدغه حس شود و در استانی نیست که استانداران روزانه و یا هفتگی در این ارتباط جلسه برگزار نکنند و پیگیر امور مسکن نباشند.

رئیس جمهور با بیان اینکه تکمیل 240 هزار مسکن دولت‌های گذشته را متعهد شده‌ایم که به پایان برسانیم، تصریح کرد: 140 هزار واحد از مسکن‌ها را تحویل دادیم و مابقی نیز به زودی تحویل مردم می‌شود.

حسین زنجیرانی فراهانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در حاشیه برپایی میز خدمت وزارت و راه و شهرسازی در محل باغ موزه دفاع مقدس قم در خصوص پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان گفت: امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در قم هفت‌هزار و 256 واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه‌هزار و 748 واحد مسکن و سه‌هزار و 508 قطعه زمین است که شامل 560 واحد مسکونی انبوه ساز، 200 واحد مسکن روستایی، یک‌هزار و 488 واحد خود مالک و یک‌هزار و 500 واحد بافت فرسوده است. همچنین سه‌هزار و 508 قطعه زمین شامل 118 قطعه در طرح “کلید به کلید”، یک‌هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک‌هزار و 250 قطعه واگذاری انفرادی، 600 قطعه ایثارگران و 540 قطعه نیروهای مسلح است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: روز پنجشنبه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، بزرگراه چهارخطه قم به کهک به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که طول این محور 17 کیلومتر است.

فراهانی افزود: عملیات آماده سازی فاز دوم شهرک پرنیان نیز از دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قم است./تسنیم

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=281741
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه