«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

اپل در اواخر 2020 آیپد پرو 12.9 اینچی خود را معرفی خواهد کرد

در روزهای گذشته بود که شرکت اپل چهار مدل تبلت جدید آیپد پرو را با سایز 11 و 12 اینچی معرفی کرد. تبلت های که از سخت افزار بروزرسانی شده و دوربین دوگانه بهره می بردند. در این بین طراحی شبیه به نسل پیشین برای آنها در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در روزهای گذشته بود که شرکت اپل چهار مدل تبلت جدید آیپد پرو را با سایز 11 و 12 اینچی معرفی کرد. تبلت های که از سخت افزار بروزرسانی شده و دوربین دوگانه بهره می بردند. در این بین طراحی شبیه به نسل پیشین برای آنها در نظر گرفته شد.

در کنار آیپد پروهای جدید اپل نسخه بروزرسانی شده مک بوک ایر را با صفحه کلید جادویی و برخی مشخصات بهتر معرفی کرد. اما به تازگی وب سایتDigiTimesمدعی شده این برند کوپرتینویی در نظر دارد اواخر امسال به رونمایی آیپد پرو 12.9 اینچی بپردازد که از نمایشگر مینی LED برخوردار است.

تاکنون چند باری شایعات درباره به کار گیری صفحه نمایش مینی LED توسط اپل در محصولات جدید آن منتشر شد، اما گویی در سال 2020 باید شاهد عرضه چنین دیوایس هایی باشیم. پنل Mini LED نخستین بار توسط TCL روی چند مدل تلویزیون هوشمند به کار گرفته شد. این پنل نه تنها کیفیت تصویر قابل قبولی داشته بلکه هزینه تولید را کاهش خواهد داد

در گزارشDigiTimes آمده که اپل سرمایه گذاری هنگفتی در این زمینه داشته و موضوع توسط مینگ چی کو تحلیلگر برجسته صنعت نیز تایید شد. البته علاوه بر آیپد پرو 12.9 اینچی که چنین پنل نمایشگری دارد، دستگاه هایی دیگری هم در راه هستند که این ویژگی را دربرمی گیرند.

گفته شده تولید پنل Mini LED در سه ماهه سوم توسط اپل سفارش داده شده و در سه ماهه چهارم نیز آیپد پرو 12.9 اینچی جدید را مشاهده خواهیم کرد.

انتهای  پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193019
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه