«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

اگر GMC اسپرت ساز شود

برخی از خودروسازان تخصص ساخت خودرو در یک یا دو کلاس را دارند . برخی دیگر در همه کلاس‌ها یک خودرو تولید می‌کنند.در دسته اول خودروسازی مانند GMC قرار می‌گیرد و در دسته دوم خودروسازی مانند مرسدس بنز که در تمامی رده‌ها یک مدل را ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برخی از خودروسازان تخصص ساخت خودرو در یک یا دو کلاس را دارند . برخی دیگر در همه کلاس‌ها یک خودرو تولید می‌کنند.در دسته اول خودروسازی مانند GMC قرار می‌گیرد و در دسته دوم خودروسازی مانند مرسدس بنز که در تمامی رده‌ها یک مدل را ارائه کرده است.

کمپانی GMC این روزها به شدت سر شلوغی دارد و در حال به روز رسانی محصولات خود است.سیرا و آکادیا محصولاتی هستند که در سال 2019 دچار تغییر شدند. حالا به تازگی یک طراح مستقل به نام نیکیتا آکسیانوف با استفاده از بدنه کامارو و الهام از  نمای روبه رو و پشت نسخه فیس لیفت آکادیا خودرویی اسپرت را طراحی کرده است.

این رندر هیچ زمان به واقعیت تبدیل نخواهد شد و این خودرو صرفا برای این طراحی شده است که نشان دهد اگر این خودروساز، به ساخت خودرو اسپرت روی بیاورد محصول نهایی چیزی شبیه به این خواهد بود.نمای رو به رو و پشت با توجه به اینکه از روی یک خودرو شاسی بلند برداشته شده به بدنه کامارو خوش نشسته است و ترکیب زیبایی دارد اما در قسمت جانبی و خصوصا چرخ‌ها ضعف شدیدی وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=175978
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه