میهن صنعت:

ایجاد 122 خیابان ورزش در تهران / شهروندان تهرانی جمعه‌ها ورزشکار می‌شوند

میهن صنعت: مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران از ایجاد خیابانهای ورزش در نواحی 122 گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سید محمد آقامیر در گفتگویی یکی از اهداف شهرداری تهران را پوشش 50 درصد از شهروندان در ورزش‌های همگانی عنوان نمود و اظهار داشت: اجرای این طرح گامی در جهت تحقق این هدف و مشوقی برای آشنایی و علاقه‌مندی افراد به فعالیتهای ورزشی است که جمعه‌ها اجرا خواهد شد.  
 
وی نقش سازمان ورزش شهرداری تهران در اجرای این طرح را نظارت و تأمین تجهیزات ورزشی جهت انجام ورزشهای انفرادی و گروهی در این خیابانها دانست و یادآور شد در برخی از ورزشها نظیر والیبال،‌فوتبال و بسکتبال که نیازمند نصب ستهای ورزشی است نصب تجهیزات تنها جمعه‌ها صورت می‌پذیرد.  
 
مدیر عامل سازمان ورزشی شهرداری تهران افزود: تمامی این اقدامات تنها به منظور توسعه فعالیتهای ورزشی، آشنایی شهروندان با انواع ورزش‌ها و ایجاد فضای لذت بخش و ممانعت از خانه‌نشینی افراد در روزهای جمعه است.

آقامیر در ادامه با بیان طرح این موضوع در زمان مدیریت دکتر ایازی به عنوان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به موافقت ایشان در خصوص کلیات طرح اشاره نمود و اظهار داشت: پس از تأیید شهردار دستورالعمل اجرای این طرح به تمامی مناطق ابلاغ خواهد شد. 

به نقل از باشگاه خبرنگاران وی در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون این طرح در خیابان آزادگان منطقه 15 به صورت پایلوت در حال اجراست خاطر نشان کرد: با توجه به پیش‌بینی های به عمل آمده در هر یک از نواحی 122 گانه شهر تهران حداقل یک خیابان ورزش ایجاد خواهد شد. 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48010
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه