رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :

ایجاد 250 فرصت شغلی مستقیم و 600 فرصت شغلی غیر مستقیم در شهرستان های گچساران و باشت تا سال 1400

در سفر یک روزه دکتر عالی معاون محترم وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو) از طرح بیواتانول باشت که توسط بخش خصوصی و شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس که در شهرک صنعتی خان احمد باشت در زمینی به وسعت 15 هکتار در حال اجراست بازدید شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 250 فرصت شغلی با تامین اعتبار سرمایه گذاری 450 میلیارد ریال تا فاصله زمانی 1400 در 2 شهرستان گچساران و باشت ایجاد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان، نشست کارگروه اشتغال و سرمایه با حضور دکتر عالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران ( ایدرو) ، نماینده این شهرستان، فرماندار شهرستان، و هئیت همراه و برخی از مدیران و روسای ادارات دو شهرستان گچساران و باشت در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست داریوش دیودیده اظهار کرد: براساس آخرین بررسی هایی که انجام گرفته ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان گچساران به اعتباری حدود 430 میلیارد ریال تسهیلات نیاز دارد.

وی افزود: با در اختیار قرار گرفتن این میزان تهسیلات برای ۲۲۳ نفر فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون این طرح‌ها از پیشرفت فیزیکی 40 الی 90 درصد برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های تولیدی و صنعتی در دست احداث در شهرستان باشت گفت: در این شهرستان ۳ طرح با 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای به بهره‌برداری رسیدن نیاز دارد.

دیودیده عنوان کرد: با به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌های کوچک در شهرستان باشت برای 23 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی ابراز کرد: طرح‌های در دست اجرا در شهرستان باشت 20درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: 250 فرصت شغلی با تامین اعتبار سرمایه گذاری 450 میلیارد ریال تا فاصله زمانی سال 1400 در 2 شهرستان گچساران و باشت ایجاد می‌شود .

دیودیده ادامه داد: طرح‌های در دست اجرا در این 2 شهرستان از جمله، گیاهان دارویی، خاکبرداری سازه ها، تامین زمین، طرح پنجره دوجداره، پوشش لباس بیمارستانی یک بار مصرف از جهت فضای فیزیکی، طرح بتن غیر صسلح که فضای فیزیکی انجام شده که برای تکمیل این طرح‌ها نیاز به منابع مالی دارند.

در بازدید رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از طرح بیواتانول باشت، کارفرمای این بخش ( ایدرو) از ظرفیت ها و تمام تلاش و توان خود جهت تزریق و تامین بودجه اولیه جهت انجام مطالعات و فاز اولیه این پروژه مهم خبر داد و گفت : مبلغ اعتبار اولیه این پروژه را از سیصد و شصت میلیارد ریال به رقمی بالغ بر یک میلیارد و هفتصد و شصت میلیون ریال جهت رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری در منطقه افزایش داده شد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=182572
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه