میهن صنعت :

ایران خودرو برای بر دریافت 2000 دستگاه خودروی سواری

میهن صنعت : مدیرعامل اتحادیه سواری کرایه بین شهری از امضای قراداد با ایران خودرومبنی بر دریافت 2000 دستگاه خودروی پژو 405 و سمند LX‌خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رحمت‌الله حاج محمدعلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: با پی‌گیری‌های انجام شده با مسوولان ایران خورو در نهایت قراردادی مبنی بر دریافت دو هزار دستگاه با ایران خودرو به امضا رسید که تا به امروز بلاتکلیف مانده بود.
 
وی با بیان این‌که اخیرا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرده که به حدود 2000 دستگاه سواری کرایه بین شهری وام 10 میلیون تومانی با بهره پایین تعلق می‌گیرد، گفت: البته تقاضای ما 15 میلیون تومان بود.
 
وی با بیان اینکه حدود 3000 دستگاه خودروی فرسوده بین شهری از دو سال و نیم پیش برای نوسازی ثبت‌نام کرده‌اند اما تاکنون هیچ تسهیلاتی برای نوسازی آنها پرداخت نشده گفت: از سال 80 تا امروز حدود 45 هزار دستگاه ماشین از ایران خودرو دریافت شده که در جاده‌ها تردد دارند.
 
مدیرعامل اتحادیه سواری کرایه بین شهری همچنین با اشاره به افزایش هزینه‌های رانندگان و درآمد پایین آنها و با بیان اینکه چند سالی است که راننده‌ها درآمد و هزینه‌های خود را به سختی متناسب می‌کنند گفت: هزینه‌های ناوگان، نرخ لاستیک، روغن و سایر قطعات یدکی خودرو‌ها افزایش یافته است و در کنار تورم موجود، فشار اقتصادی زیادی به راننده وارد شده است.
 
حاج محمدعلی با بیان اینکه نرخ‌های سواری کرایه نسبت به تورم موجود مناسب نیست، گفت: با این نرخ‌ها زندگی راننده و شرکت‌ها تأمین نمی‌شود، اما برنامه‌ای برای افزایش نرخ نداریم و بیشتر به دنبال ارائه خودروی ارزانتر با تسهیلات ساده‌تر به رانندگان هستیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=24130
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه