عضو کمیسیون صنایع و معادن:

ایران خودرو صادراتش را گسترش دهد

میهن صنعت : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شوای اسلامی در خصوص انتخاب یکه زارع به عنوان مدیرعامل ایران خودرو گفت: با توجه به تغییرات صورت گرفته در وزارتخانه ها، وزیران انتخابی جهت رسیدن به اهداف خود دست به تغییرات مدیریتی می زنند و انتخاب یکه زارع نیز یکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اله وردی دهقانی ضمن بیان این مطلب افزود: یکه زارع با صنعت خودرو بیگانه نیست و قطعاً انتخاب او به عنوان مدیرعامل ایران خودرو به نفع این شرکت خودروسازی خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر شرکت های خودروسازی با مشکلات فراوانی مواجه هستند که یکی از آنها کاهش سرمایه در گردش این شرکت ها است لذا یکه زارع باید تجمیع سرمایه و استفاده از آن در راستای توسعه تولیدات را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم خاروانا و ورزقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث قیمت گذاری و افت کیفیت خودروها از دیگر مشکلات خودروسازان به شمار می رود و امید می رود که مدیران خودرویی با کمک دولت مشکلات موجود را مرتفع و وضعیت صنعت خودرورا بهبود بخشند.

وی تأکید کرد: یکه زارع باید تجمیع سرمایه ها و به خدمت گرفتن آن در تولید را در دستور کار خود قرار دهد. همچنین به فکر صادرات محصولات ایران خودرو نیز باشد تا از طریق ارزآوری، این شرکت به جایگاه اصلی خود دست یابد.

دهقانی در پایان گفت و گو با پرشین خودرو در خصوص شعار مدیرعامل سایپا مبنی بر حرکت به سمت تولید ناب و تحقق این شعار در صنعت خودروسازی کشور گفت: چنانچه این شعار به معنی تولید داخلی باشد، تحقق آن بسیار خوب است اما باید در کنار آن افزایش کیفیت را نیز مدنظر قرار داد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=25436
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه