همزمان با 44 سالگی حضور این خودروساز ژاپنی در ایران

ایرتویا همچنان نماینده رسمی تویوتا است

در حالی که طی روزهای اخیر برخی از خبرها حاکی از ارائه ضرب الاجل وزارت صنعت به برخی از شرکت های واردکننده خودرو برای اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری از خودروسازان خارجی است، اما پیش از این شرکت ایرتویا توانست موفق به انجام این کار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت ایرتویا طی اطلاعیه ای اعلام کرده است، در راستای الزام دولت به تمامی واردکنندگان جهت تمدید گواهی فعالیت نمایندگی شرکت های خارجی،  شرکت ایرتویا به عنوان قدیمی ترین نمایندگی فعال موجود در کشور طی آغازین روزهای آذر ماه 1395 و در چهل و چهارمین سال فعالیت در ایران، گواهی فعالیت خود را به عنوان نماینده انحصاری تویوتا ژاپن در ایران، از سوی شورای اصناف کشور تمدید کرد.

 به نظر می رسید طرف های ژاپنی نیز تاکنون به هیچ گزینه دیگری به جز ایرتویا در ایران فکر نکرده اند، زیرا این شرکت در سخت ترین شرایط واردات نیز ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای تویوتا در ایران را متوقف نکرده است.

 
 بر اساس این گزارش، شنیده ها حاکی است که طی سالهای اخیر شرکت های متعددی علاوه بر جوسازی در بازار داخلی،  بارها برای جلب رضایت مدیران تویوتا جهت اخذ نمایندگی در ایران تلاش کرده اند، اما هیچگاه نتوانسته اند نظر مسالعد ژاپنی ها را جلب کنند و در نهایت اعتماد آنها به ایرتویا همچنان پابرجا ماند./خودرونویس/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=100759
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه