ایمن ترین خودروی کوچک آمریکا

میهن صنعت: خودروی دارت از برند دوج با کسب عنوان پنج ستاره مقام اول ایمنی را در میان خودروهای کوچک آمریکا به دست آورد.

به گزارش سایپانیوز به نقل از نشریه موتور ترند، بر اساس رتبه بندی اداره ملی ایمنی بزرگراه های آمریکا خودروی دارت مدل ۲۰۱۳ از خودروسازی دوج آمریکا در موقعیت مناسبی قرار دارد و از سرنشینان خود محافظت می کند.چند هفته پیش از اعلام این خبر نیز مؤسسه بیمه ای ایمنی بزرگراه نیز دارت را به عنوان خودروی ایمن در صدر جدول خودروهای مورد تأیید خود قرار داد.
دارت در تست های تصادف از رو به رو و از پهلو پنج ستاره و در تست تصادف از نوع قلت خوردن خودرو، چهار ستاره و در مجموع از لحاظ ایمنی کلی پنج ستاره معرفی شده است.
کرایسلر در ساخت این خودرو از ده ایربگ استفاده کرده است. در ضمن فناوری هایی همچون کنترل اصطکاک، کنترل ثبات الکترونیک و فناوری ممانعت از قلت خوردن خودرو به انضمام ترمز ضد قفل روی هر چهار چرخ و سیستم توزیع متوازن نیروی ترمز در این خودرو به کار رفته اند. برای بالا رفتن ایمنی، مونیتور نقاط کور، چشمی دنده عقب و دوربین دید عقب نیز در این خودرو نصب شده ند.
در حال حاضر رقبای دارت را کروز شورولت و سیویک هندا تشکیل می دهند، هیوندایی الانترا در مجموع پنج ستاره هست اما در تصادف از رو به رو چهار ستاره به حساب می آید. همچنین خودروهای فوکس فورد، مزدا۳، کرولای تویوتا چهارستاره اند.ایمن ترین خودروی کوچک آمریکا

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5133
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه