شانسی که محصول جدید پارس خودرو آورد

باربند جادویی ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی در حالی این روزها به یکی از خودروهای محبوب مشتریان ایرانی تبدیل شده که به نظر می سد یکی از دلایل این محبوبیت، تبلیغات اغراق آمیز این محصول از سوی پارس خودرو است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از صنعت نویس، اگرچه ساندرو استپ وی به عنوان نسل جدید تندر-90 از سطح کیفی قابل قبولی در بین خودروهای داخلی برخوردار است و چهره زیباتری نیز در مقایسه با جد خود دارد، با این حال تصویر کاتالوگی آن نیز تاثیر به سزایی در استقبال مشتریان از این محصول داشته است.

Image result for ‫کاتالوگ استپ وی‬‎

تصویری که پارس خودرویی ها از ساندرو استپ وی در کاتالوگ های این خودرو منتشر کرده اند، به گونه ای است که مشتریان گمان می کنند با خودرویی کراس اور (کوچکتر از یک خودرو شاسی بلند) روبرو هستند. این در حالی است که ظاهرا مدل استپ وی فرق زیادی به لحاظ ابعاد، با ساندرو معمولی ندارد و تنها یک باربند روی سقف آن نصب شده است. در واقع به نظر می رسد بیشتر همین باربند است که استپ وی را از ساندرو، حجیم تر و زیباتر نشان می دهد، هرچند البته برخی تغییرات جزئی دیگر نیز در استپ وی وجود دارد که ظاهر زیباتری از آن در مقایسه با ساندرو معمولی ساخته است. 

Image result for ‫کاتالوگ استپ وی‬‎

با این حال، باربند جادویی نصب شده روی استپ وی، سبب شده این محصول حدود دو و نیم میلیون تومان گران تر از ساندرو معمولی قیمتگذاری شود و به نوعی می توان گفت شانس بزرگی نصیب این میهمان جدید پارس خودرو شده است. قیمت فعلی استپ وی اما در حالی است که رنویی ها معتقدند خانواده ساندرو می تواند ارزانتر از اینها به دست مشتریان ایرانی برسد و از همین رو بر سر این موضوع با پارس خودرویی ها دچار چالش شده است. از نظر رنو، قیمتگذاری محصولات این شرکت در پارس خودرو، بیش از حد واقعی بوده و به اصطلاح گران تر است و این موضوع باب میل خودروساز فرانسوی نیست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=97963
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه