«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

بار دیگر خبری از نسل جدید GX نیست

بسیاری از جلو پنجره بزرگ ب‌ام‌و X7 صحبت می‌کنند و آن را مورد تمسخر قرار می‌دهند اما باید بدانید که یک شاسی بلند دیگر در قد و قواره X7 وجود دارد که جلوپنجره‌ای به مراتب بزرگ‌تر دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بسیاری از جلو پنجره بزرگ ب‌ام‌و X7 صحبت می‌کنند و آن را مورد تمسخر قرار می‌دهند اما باید بدانید که یک شاسی بلند دیگر در قد و قواره X7 وجود دارد که جلوپنجره‌ای به مراتب بزرگ‌تر دارد. GX به تازگی توسط لکسس فیس لیفت شده و از زبان طراحی جدید این کمپانی تبعیت می‌کند. به همین منظور این مدل نسبت به مدل 2014 آن جلو پنجره‌ای عریض‌تر و بزرگتر دارد که باعث می‌شود جلو پنجره X7 به چشم نیاید. لکسس باز هم تصمیم گرفت تا به جای ارائه نسل جدید این خودرو، بار دیگر آن را فیس لیفت کند و برای دیدن نسل جدید این خودرو ظاهر همچنان باید صبر کرد.

 

لکسس سعی کرده تا این خودرو را به دیگر محصولات این کمپانی نزدیک کند و از این رو در کنار بزرگتر کردن جلوپنجره چراغ‌های این مدل را نیز با گرافیکی جدید بر روی این خودرو نصب کرده است. لکسس احتمالا برای تریم پرمیوم و لاکچری این خودرو پکیج اپشنال Sport Design را در نظر می‌گیرد که در زیر آن رینگ‌های 19 اینچی قرار می‌گیرد و چهره و استایل خودرو را کمی تهاجمی‌تر و عضلانی‌تر خواهد کرد. با نصب این پکیج قطعات دیگری مانند قاب آینه‌ها، سر اگزوز مشکی رنگ و دیزاین متفاوت چراغ‌های عقب تغییر پیدا خواهند کرد. لکسس برای تریم لاکچری این خودرو پکیج آفرود نیز در نظر گرفته که با پرداخت بیشتر می‌توانید تعداد زیادی دوربین، محافظ مخزن سوخت، خنک کننده جعبه دنده و سلکتور انتخاب نوع رانندگی که حالت‌های شن، گل، ماسه و… را دریافت کنید. در این پکیج Crwal Control نیز وجود دارد که راننده را در مسیر‌های صعب‌العبور کمک می‌کند.

کارایی این سیستم این است که در مسیر‌هایی مانند مسیر‌های پر از سنگ‌های بزرگ که راننده نمی‌تواند میزان گاز و ترمز را کنترل کند این سیستم وارد مدار می‌شود و به صورت الکترونیکی گار و ترمز را در اختیار می‌گیرد و خودرو را به حرکت در می‌آورد. تنها مسئولیت راننده کنترل فرمان خواهد بود. GX460 مانند گذشته از یک پیشرانه 8 سیلندر 4.6 لیتری سود می‌برد که توان تولید 301 اسب بخار قدرت و 446 نیوتن متر گشتاور را داراست. این نیرو توسط یک گیربکس 6 سرعته سکوئنشال به هر چهار چرخ منتقل می‌شود و در کنار آن نیز دیفرانسیل ضد لغزش تورسن با دنده کمک‌های دو سرعته نصب شده است.

لکسس سیستم Safety+ را به صورت استاندارد بر روی GX460 قرار داده که شامل سیستم‌هایی مانند هشدار تغییر خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده، رادار کروز کنترل و نور بالای هوشمند می‌شود. در این خودرو دو درگاه USB دیگر اضافه شده است تا تعداد آن را به 4 برساند. قیمت و زمان عرضه این خودرو همچنان مشخص نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=178722
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه