میهن صنعت :

بازار خودروهای وارداتی بسیار نگران کننده است

میهن صنعت : یک فعال بازار خودرو از حذف واسطه ها از جریان معاملات بازار خبر داد و گفت : در شرایط فعلی بازار بسیاری از سرمایه گذاران و واسطه ها به دلیل وضعیت کنونی بازار به تدریج از گردونه خرید و فروش بازار خودرو خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، یک فعال بازار خودرو از حذف واسطه ها از جریان معاملات بازار خبر داد و گفت : در شرایط فعلی بازار بسیاری از سرمایه گذاران و واسطه ها به دلیل وضعیت کنونی بازار به تدریج از گردونه خرید و فروش بازار خودرو خارج شدند.

کاظم محمدی نیکخواه در گفتگو با خبر خودرو، حذف سرمایه گذاران را جریان مناسبی برای بازار خودرو ندانست و اظهار داشت : به لحاظ اقتصادی زمانی که در بازار سرمایه گذاران نباشند ، به تدریج بازار صدمه خواهد دید این در حالی است که بسیاری از شرکتها نیاز شدیدی به نقدینگی دارند .

 

وی در ادامه به آرامش حاکم بر بازار خودرو پرداخت واظهار داشت : بازار خودرو در هفته اخیر هر چند آرامش داشت اماهمچنان با رکود در خرید و فروش همراه بود به طوری که متقاضیان تنها بنا به ضرورت به بازار مراجعه می کنند.

 

وی افزود : البته با وجود رکودی که بازار خودرو حاکم است در هفته اخیر قیمت ها تغییر و تحولی نداشت و اغلب خودروها با قیمت کارخانه در بازار معامله می شوند.

 این فعال بازار خودرو با اشاره به کاهش قیمت برخی از خودروها در چند هفته گذشته خاطر نشان کرد : اغلب خودروهایی که در این مدت زیر قیمت کارخانه معامله می شدند اغلب خودروهای پلاک شده بودند که گاها چند درصد زیر قیمت کارخانه خرید و فروش می گردید اما با اتمام خودروهای پلاک شده در کف بازار، در حال حاضر قیمت ها در بازار تقریبا ثابت است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=76008
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه