میهن صنعت:

بازبینی اتوبوسهای اسکانیا در مراکز استان‌ها

میهن صنعت: مدیر روابط عمومی اسکانیای سوئد گفت: مالکان و رانندگان اتوبوسهای اسکانیا این خودرو را از استاندارد خارج می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، "دنیل سون" در گفت‌وگویی از اسکانیا بعنوان یک برند معتبر بین‌المللی یاد کرد و تصریح کرد: آنچه مسلم است این است که تاکنون به موارد زیادی در ایران برخوردیم که مالکان و رانندگان با دستکاری در اتوبوس آن را از حالت ایمنی خارج می‌کنند.

 

وی ادامه داد: دستکاریهای انجام شده در بسیاری از موارد عامل از کار افتادن ترمز خودرو شده و همین عامل برخی سوانح شده است.

 

مسوول روابط عمومی اسکانیای سوئد در پاسخ به پرسشی پیرامون توقف شماره گذاری این اتوبوس در ایران خاطرنشان کرد: ما از این تصمیم متعجب شدیم چرا که محصولات عقاب، از کیفی ترین محصولات خودرویی در بازار ایران هستند.

 

همچنین نوروزی – مدیر تولید شرکت عقاب افشان – در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: این شرکت کار بازبینی و بررسی همه تولیدات اسکانیا در سراسر کشور را آغاز کرده و رانندگان و صاحبان اتوبوسهای این شرکت می‌توانند در سراسر کشور به نمایندگیهای ما مراجعه و نسبت به بازبینی خودروی خود توسط کارشناسان و متخصصان ما اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه این طرح در پاسخ به دغدغه دستگاه قضایی و سازمان راهداری کشور اجرایی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر هر روز تعداد قابل توجهی از اتوبوسهای اسکانیا در سراسر کشور با مراجعه به این مراکز بازبینی تخصصی می شوند.

 

نوروزی در پاسخ به این پرسش ایسنا که آیا این مراکز جوابگوی کشور است، اذعان کرد: از آنجا که درصد بسیار بالایی از ناوگان جابجایی مسافر بین جاده ای کشور و بخش زیادی از اتوبوسهای درون شهری کشور ساخت این شرکت است در حال حاضر 22 مرکز بازبینی در شهرهای مختلف کشور راه اندازی شده و به مالکان خودروها خدمات ارایه می دهند. همچنین ابلاغیه و فراخوانی در این خصوص در سراسر کشور و در سطح گسترده توزیع و به تمام مراکز استانی ابلاغ شده است.

 

وی همچنین در پاسخ به پرسشی پیرامون موانع پیش رو، یادآور شد: متاسفانه در برخی موارد صاحبان خودروها با وجود رایگان بودن خدمات همکاری لازم را ندارند و از مراجعه به مراکز خودداری می کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=51611
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه