میهن صنعت :

بازداشت عضو پیشین تیم ملی کشتی ایران به جرم معاونت در قتل

میهن صنعت : سرپرست تيم ملي كشتي فرنگي ايران در واكنش به خبر بازداشت یک فرنگي كار به جرم معاونت در قتل گفت: اتفاقي که شب گذشته در شيراز رخ داد و منجر به بازداشت "ح - ز" شد، هيچ ارتباطي به فرنگي‌كاران ملي پوش اعزامي به رقابتهاي جهاني كه هم اكنون در خانه كشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: گويا يكی از دوستان نزديك ملي پوش اسبق تيم ملي كشتي فرنگي در شيراز با فردي درگير مي شود كه در اين بين زد و خوردي صورت مي گيرد و در نهايت منجر به قتل يكي از طرفين درگيري با ضربات چاقو مي شود. طبيعتا پليس نيز فرنگي كار مذكور را به دليل حضور در اين درگيري بازداشت كرده كه فعلا تحت نظر است. ضمن اينكه علت بازداشت او معاونت در درگيري و قتل عنوان شده كه مطمئنا فعلا بايد براي ادامه تحقيقات در اختيار نيروهاي پليس باشد.

وي تصريح كرد: برخي از دوستان به محض اطلاع از خبر مذكور با من تماس گرفتند كه چه كسي مرتكب قتل شده و آيا فرد مذكور جزو ملي پوشان اعزامي به رقابتهاي جهاني است كه من نيز در پاسخ به اين دوستان اعلام مي كنم اين اتفاق هيچ ارتباطي به اردونشينان تيم ملي ندارد و حادثه اي است كه به نوعي دامن فرنگي كار اسبق تيم ملي را گرفته است.

سرپرست تيم ملي كشتي فرنگي ايران تصريح كرد: تمامي اردونشينان تيم ملي بصورت شبانه روزي تحت نظارت و مراقبت من و اعضاي كادر فني هستند، چراكه فاصله زيادي تا اعزام به رقابتهاي جهاني نداریم و اين ملي پوشان بايد از هر نظر آماده و مهياي حضور در ميدان باشند.

مشتاقي در خاتمه گفت: به هر حال هر اتفاق و حادثه اي كه پيرامون كشتي گيران رخ مي دهد به نوعي باعث ناراحتي و تاسف ما نيز مي شود،. ولي گويا در اتفاق اخير هيچ كمكي از دست ما ساخته نيست،‌ چرا كه حادثه مذكور هيچ ارتباطي به حيطه و مسئوليت هاي ما در تيم ملي ندارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=24594
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه