میهن صنعت:

بازدید جمعی از مدیران و کارکنان سایپایدک از بیمارستان روانپزشکی صدر

میهن صنعت: به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان سایپایدک از بیمارستان روانپزشکی صدر بازدید و از جانبازان بستری در این بیمارستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از عصر خودرو در جریان این بازدید که در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد، مدیران و کارکنان سایپایدک ضمن اهدای شاخه‌های گل و عیادت از جانبازان این بیمارستان، از نزدیک در جریان روند اداره این مرکز و رسیدگی به امور جانبازان قرار گرفتند.

همچنین در جریان این بازدید، دکتر عبدی معاون منابع انسانی و پشتیبانی در نشستی با مدیران بیمارستان روانپزشکی صدر در سخنانی با اشاره به رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: جانبازان یادگاران و راویان آن روزهای پر افتخار هستند که باید به طور شایسته‌ای از آنان تجلیل شود. جانبازان عزیز، ارزنده‌ترین یادگاران دوران حماسه‌ دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: جانبازان، نمونه‌های بزرگ افتخار و شجاعت و فداکاری و یادگارهای دوران حماسه‌اند و خانواده‌های عزیز آنها اسوه صبوری و پایداری به شمار می‌آیند؛ لذا همه باید اسطوره‌های دفاع و مقاومت را تکریم کنیم و همواره به یاد داشته باشیم که اگر فداکاری‌های جانبازان و شهدا نبود، امروز ما در امنیت و آسایش نبودیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=59564
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه