میهن صنعت:

بازدید دکتر نتاج از پایگاه خبری ایبنا

دکتر غلامحسن تقی نتاج در جریان بازدید از پایگاه خبری ایبنا با فعالیت های این خبرگزاری آشنا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دکتر نتاج مدیر عامل بانک قوامین و حمید موفق مدیر روابط عمومی این بانک با حضور در خبرگزاری ایبنا از بخش های مختلف این پایگاه خبری بازدید و در جریان فعالیت های خبری آن قرار گرفتند .
مدیر عامل بانک قوامین در این بازدید درباره اهمیت فعالیت ایبِنا گفت: فعالیت های پولی در قالب سازمان های بانکی در محیطی که ما در آن مشغول به فعالیت هستیم از این جهت اهمیت دارد که اقتصاد ما بانک محور است.
نتاج با بیان اینکه صرفنظر از اینکه بانک محور بودن خوب یا بد است، اظهارداشت: اقتصاد کشور به نظام بانکی وابسته است و بهتر است که از این واقعیت بهترین بهره‌گیری را انجام دهیم؛ هرچند که در بلندمدت ممکن است تصمیماتی برای خروج از این مسئله گرفته شود اما در میان و کوتاه مدت باید این واقعیت را بپذیریم.
وی ادامه داد: در محیط پیرامونی که اقتصاد آن بانک محور است باید از جهت های مختلف مسائل بانکی را مدنظر قرار داد. یکی از بسترهای مورد نیاز ایجاد نهادهای رسانه ای است و ایبِنا این کارکرد را ایفا می‌کند.
وی ضمن قدردانی از زحمات کلیه ی دست اندر کاران این پایگاه خبری ، عملکرد آنان را در نشر اخبار بانکی و معرفی واقعیت های نظام بانکی کشور بسیار مؤثر توصیف کرد .
شایان ذکر است مشروح گفت و گوی مدیر عامل بانک با خبرگزاری ایبنا متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=97576
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه