بازدید رئیس جمهور از کارخانه ارس خودرو دیزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس‌جمهور در ادامه بیست و سومین سفر استانی دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی، با حضور در منطقه آزاد اقتصادی ارس از کارخانه تولید خودروهای سبک و سنگین ارس خودرو دیزل بازدید کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از کارخانه ارس خودرو دیزل ضمن گفتگو با مدیران منطقه آزاد ارس، کارگران و کارکنان این واحد تولیدی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات تولید در این منطقه قرار گرفت.

در این بازدید سعید محمد؛ دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری _صنعتی و ویژه اقتصادی و همچنین شهرام فداکار؛ مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو نیز حضور داشتند. طی این مراسم شهرام فداکار به ارائه توضیحات در خصوص شرایط تولید در گروه صنعتی آمیکو و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان خودرو به رئیس جمهور پرداخت.

 

بیشتر بخوانید:

رونمایی از پیکاپ آرتیستون آمیکو در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران – تصاویر


شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) دارای دو خط تولید خودروهای سبک در کلاس پیکاپ و سنگین در مدل های ۲۶۳۱ و ۱۹۲۹ و کلاس کشنده است.

ویدیو این بازدید در صفحه رسمی رئیس جمهور در اینستاگرام منتشر شده است. برای بازدید این ویدیو می توانید به صفحه رسمی آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهور ایران در اینستاگرام مراجعه کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=245615
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه