میهن صنعت :

بازدید قطعه سازان برتر جهانی از غرفه های گروه خودروسازی سایپا

میهن صنعت : قطعه سازان و خودروسازان دعوت شده به همایش بین المللی صنعت خودرو با حضور در غرفه های گروه خودروسازی سایپا در جریان آخرین دستاوردهای این گروه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صبح یکشنبه 10 آذرماه، جمعی از قطعه سازان برتر جهان، ضمن بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لولزم و مجموعه های خودرو با حضور در سالن اختصاصی گروه خودروسازی سایپا در جریان روند پیشرفت های صورت گرفته در حوزه ساخت قطعات در این گروه خودروسازی قرار گرفتند.

همچنین مدیران عامل و مدیران ارشد برخی از شرکتهای زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا با حضور در این نمایشگاه ضمن توضیح عملکرد قطعه سازان و خودروسازان در زنجیره تامین، به بحث و تبادل نظر با میهمانان خارجی پرداختند.

بر این اساس قطعه سازان جهانی که به جهت حضور در همایش بین المللی صنعت خودرو به ایران آمده اند در حاشیه بازدید از غرفه های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه ضمن ابراز خورسندی از پیشرفت های به وجود آمده در خوزه تولید قطعات خودرو نسبت به همکاری با قطعه سازان داخلی ابراز تمایل کردند.

نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از تاریخ 6 آذر تا 10 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=33031
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه