میهن صنعت :

بازدید مهندس پوستین دوز از قطعه سازان استان خراسان رضوی

مهندس نعمت الله پوستین دوز با سفر به مشهد مقدس از تعدادی از شرکت های قطعه سازی در استان خراسان رضوی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های تولیدی آن ها قرار گرفت.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو،  مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد گروه از شرکت های قطعه سازی استان خراسان رضوی بازدید کردند. مهندس نعمت الله پوستین دوز با سفر به مشهد مقدس از تعدادی از شرکت های قطعه سازی در استان خراسان رضوی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های تولیدی آن ها قرار گرفت.

مهندس نعمت الله پوستین دوز امروز سه شنبه با سفر به مشهد مقدس از تعدادی از شرکت های قطعه سازی در استان خراسان رضوی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های تولیدی آن ها قرار گرفت.

مهندس پوستین دوز که به دعوت انجمن قطعه سازان استان خراسان به شهر مشهد مقدس سفر کرده از شرکت های گاردان پارت سازان، فورج پارت سازان، پمپ پارت سازان، ماشین کاری و عملیات حرارتی، رادفرمان، حرکت سازان توس، سراج نور توس و پمپ فرمان توس بازدید کرد.

در جریان این سفر که جمشید ایمانی رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و قائم مقام مدیرعامل، جمشید ناظمی قائم مقام مدیرعامل در توسعه محصول و فناوری و جمعی از معاونین سایپا و مدیران عامل شرکت های مگاموتور، سازه گستر و سایپاکاشان حضور داشتند، مهندس پوستین دوز ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت های قطعه ساز از نزدیک با ظرفیت ها و توانمندی های آنان آشنا شد.

در ادامه این بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جلسه ای با مسئولین و اعضا انجمن قطعه سازان خراسان، راهکارهای توسعه فعالیت ها در بخش تحقیق و طراحی مهندسی، موانع تولید و همچنین راهکارهای برون رفت از محدودیت های بین المللی مورد بررسی قرار گرفت

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2085
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه