در سومین برنامه بازدید از شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور؛

بازدید وزیر صمت از گروه خودروسازی مکث موتور

وزیر صمت از گروه خودروسازی مکث موتور بازدید کرد گه در جریان این دیدار، به بررسی خطوط تولید مدل های کلوت و شاسی بلند جدید تیارا پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  وزیر صمت از شرکت خودروسازی مکث موتور بازدید کرد گه در جریان این دیدار، به بررسی خطوط تولید مدل های کلوت و شاسی بلند جدید تیارا پرداخت.

عنوان بزرگ‌ ترین مجتمع خودروسازی بخش خصوصی کشور به این شرکت تعلق دارد که سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت در جریان سومین برنامه بازدید از شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور به استان البرز رفته و از نزدیک  خطوط تولید این گروه را مورد بررسی قرار داد.

 بازدید وزیر صمت از گروه خودروسازی ماموت

این خودروساز بزرگ کشور به تازگی در چهارمین نمایشگاه خودرو حضور پیدا کرد و  جدیدترین محصول خود یعنی شاسی بلند تیارا را به نمایش گذاشت. از محصولات دیگر این خودروساز در بخش سواری می توان از پیکاپ های کلوت نام برد.

این گروه در بخش خودروهای تجاری نیز فعالیت دارد که از جمله می توان به برندهای پیلسان، تیتان دیزل و ویرا دیزل اشاره کرد. ضمن این که این گروه، کامیون و کامیونت‌ های دیما را روانه بازار می کند. این شرکت در حوزه هایی مانند تولید تریلر هوشمند و ون های کارگو  آتین خودرو دیزل نیز مشغول به کار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=245401
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه